Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Ra-den 10 Heroic ...
2018 dec. 19

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid tizenharmadik bossa Ra-den,a bukott őrző, 491 Milla HP-val.


Lei Shen élete örökre megváltozott mikor belebotlott egy sötét kamrába azon hely alatt, amit ma Mogu'shan Vaultsnak hívunk. A Legenda szerint talált egy ősi Titán Őrzőt aki az Engine of Nalak'sha-t őrizte. Senki sem tudja, hogy pontosan mi történt a 2 létforma között, de később Lei Shen volt az, aki felbukkant egy erővel mellyel birodalmat építhetett. Az őrző végzete -- és jelenlegi helyzete -- rejtély maradt.


Setup:

1 Tank

2-3 Healer

6-7 DPS

 

Materials of Creation: Ra-den 30 secenként megidéz egy piros (Essence of Anima) és egy kék gömböt (Essence of Vita) a terem szélére, melyek azonnal el is indulnak felé. Ha lehetősége van rá, Ra-den mindkét gömböt elnyeli.

Lingering Energies: minden alkalommal, mikor Unleashed Anima vagy Unleashed Vita történik, Ra-den 10% damage boostot kap. Ezt a boostot megkapják az álatal idézett addok is.

Imbued with Anima: Ha Ra-den elnyeli az Anima gömböt, akkor az energy barja pirosra vált és töltődni kezd, illetve hozzáfér az Anima képességeihez.

Murderous Strike: 100 Energyn a boss sanpshotolja a tank HP-ját 10 seces DOT-ot rak rá, mely 2 secenként tickel. A tickek damage a snapshotolt HP-val egyenlő Shadow damaget okoz. A DOT ignorálja a legtöbb damagecsökkentő effectet.

Summon Sanguine Horror: Ra-den 10 secenként lehív egy Sanguine Horror addot.

 

Sanguine Volley: a Sanguine Horror 1 secenként 84.000 Shadow damaget okozó anima labdákat dobál mindenkire 200 yardon belül.

Bubbling Anima: halálakor az add egy 3 yardos piros tócsát hagy maga után, ami 90.000 Shadow damaget okoz secenként a benne állóknak.

Unleashed Anima: Anima fázisba váltáskor Ra-den azonnal feltesz mindenkire egy Debuffot, ami 100%-kal növeli a csapat HP-ját és 70.000 Shadow damaget okoz nekik secenként

Unstable Anima: 15 secenként Ra-den Debuffot tesz egy random emberre, ami ~5 seccel később felrobban és DOT-ot rak minden 8 yardon belüli álló szövetségesre (a 8 yardot egy piros kör jelöli a debuffos körül). A DOT alapból 2.500.000 Shadow damaget okoz secenként, azonban ez egyre gyengébb lesz a soakolók számától függően. (Például ha 5 ember áll a debuffosra, akkor mindenki 500k/seces DOT-ot kap). Ha senki nem áll be soakolni a Debuffos mellé, az Anima Explosiont idéz elő.

Anima Explosion: Soakolás hiánya miatt az Unstable Anima robbanása felerősődik és 10.000.000 Shadow damaget okoz mindenkinek.

Anima Sensitivity : egy újabb Unstable Anima soakolás azonnali halálhoz vezet.

Imbued with Vita: Ha Ra-den elnyeli a Vita gömböt, akkor az energy barja kékre vált és töltődni kezd, illetve hozzáfér a Vita képességeihez.

Fatal Strike: mikor az energy barja feltöltődik, Ra-den minden erejével lecsap a tankjára, ez azonnali halált okoz, ha csak nincs valami aktív (leginkább Mastery) védelme. Védelmet biztosító képességek: Shield Block , Shield of the Righteous, Blood Shield, Savage Defense, Shuffle.

Summon Crackling Stalker: Ra-den 10 secenként lehív egy Crackling Stalker addot.

 
 

Crackle: 150.000 Nature damaget okozó támadás, ami átpattanhat a közelben álló emberekre is, illetve minden pattanással erősödik.

 

Cauterizing Flare: halálakor az add felrobban, ezzel 250.000 Nature damaget okozva a 8 yardon belül állóknak.

Unleashed Vita: Vita fázisba váltáskor Ra-den robbanást idéz elő, ami 600.000 Nature damaget okoz a mindenkinek.

Unstable Vita : Vita fázisba váltáskor az elnyelődő Essence of Vita egy villámot lő a tőle legtávolabbi playerre, ez becsapódáskor 400.000 Nature damaget okoz és Debuffá alakul. A 12 seces Debuff lejártakor továbbugrik a legtávolabbi emberre és Vita Sensitivity Debuffot hagy a korábbi gazdáján, illetve minden útjába akadó emberre.

Vita Sensitivity : Egy újabb érintkezés az Unstable Vita villámaival azonnali halált okoz. Ez a Debuff csak Anima fázisba váltáskor esik le.

Ruin: 2. Fázisba lépéskor Ra-den folytonos AOE-be kezd, ami 2 secenként 100.000 Plague damaget okoz..

Ruin Bolt: mivel 2. Fázisban Ra-den helyhez köStött, így ha nem éri el a tankját, akkor lőni kezdi, ez 1.000.000. Plague damaget okoz.

Call Essence: Ra-den 15 secenként elkezd maga felé húzni egy random gömböt a terem szélén cirkáló kupacból Ez lehet Corrupted Anima vagy Corrupted Vita

Corrupted Vita: Ha a gömb eléri Ra-dent, akkor 10% damage boostot ad neki.

 

Corrupted Anima: Ha a gömb eléri Ra-dent, akkor 10%kal növeli a max HP-ját.

 

 

 

 

Mielőtt még bármi komolyabb taxba is belekezdenék először tisztáznunk kell, hogy a csapat helyezkedése itt kulcsfontosságú. Látatlanba nehéz megérteni a dolgokat, így a terem képével és raid markerekkel magyarázom a dolgokat.

 

----------------- Ha van Warlock a csapatban : Katt ide a képért ------------------
----------------- Ha NINCS Warlock a csapatban : Katt ide a képért ------------------

 

 

Maga a fight 2 fázisra bontható. Az első fázis 100-40% között, a másidok fázis pedig 40-5% között zajlik. Első fázisban Ra-den 30 secenként Anima és Vita gömböket idéz, melyek megölésével megszabhatjuk, hogy a boss a következő idézésig milyen képességeket használhasson.

Ha megöljük az Anima gömböt:

- a boss azonnal elnyeli a Vitat és Vita "módba" vált

Ha megöljük a Vita gömböt:

- a boss elnyeli az Animat és "Anima" módba vált

Ha semmit sem ölünk:

- a boss elnyeli az első hozzá érő gömböt és annak a módjába vált, majd azonnal elnyeli a másik gömböt és módot vált

 

Ra-dent lényegében mindig Vita módban fogjuk tartani, tehát non-stop az Anima gömböt öljük. Ez alól kivétel a 4. és 7. kör, ahol nem ölünk addot, viszont a tank egy picit közelebb húzza a bosst az Anima gömbhöz, ezzel előidézve a 3. lehetőségként ismertetett dupla módváltást. Ez a váltás pillanatában nagy AOE damaget jelent, de ez a szükséges rossz. 1. Fázisban az alapfeladat, az hogy az Unstable Vitat jól passzolgassuk, ehez első körben fel kell állítanunk egy sorrendet: healek > rangedek > meleek. Első alkalommal, mikor Vita fázisba lép (majd utána 4. ill. 7. körben) random rangedre feldobja az Unstable Vitat, ő azonnal elfut a re, a sorrendben őt követő ember pedig ezzel egyidőben a Debuff fogadó helyre, a re, majd amint megkapta a Debuffot átmegy a küldő helyére, a re, majd a küldő bemegy a többiekhez a ra. (Ugye az Unstable Vita mindig legtávolabbi emberre ugrik, a módszerünkkel pedig biztosítva lesz, hogy mindig ről re ugrál).

Tehát a Debuffos dolga: mikor rajta a sor, kimegy a re fogadni ; amint megkapta az Unstable Vitat átmegy a re küldeni ; mikor elpattant róla, visszamegy a többiekhez a ra. (A lockost úgy terveztük meg, hogy lock tud a küldő és fogadó hely közé Gatewayt rakni) Ha az Unstable Vita "elpattan" valakiről, akkor Vita Sensitivy Debuffot hagy, ami miatt resetig (4.& 7. kör) nem fogadhat újra Unstable Vitat. Szóval nagyon figyeljünk, hogy ne kerüljünk idő előtt a villám útjába.

 

Az első fázis során végülis végig Vita spellekkel kell megbirkózni és Anima gömb > Add > Boss prio szerint ütni a lent lévő dolgokat. Lehet picit szájbarágós... de a gömbök kezelése a következő képpen alakul :

 

1. kör

 

Anima gömb haljon, itt először lép módba Ra-den, AOE damage lesz

2. kör

 

Anima gömb haljon

3. kör

 

Anima gömb haljon

4. kör

 

Ne bántsuk a gömböket, a Tank vigye Ra-dent az Anima gömb felé (AOE damage lesz)

5. kör

 

Anima gömb haljon

6. kör

 

Anima gömb haljon

7. kör

 

Ne bántsuk a gömböket, a Tank vigye Ra-dent az Anima gömb felé (AOE damage lesz)

 

2. Fázisban Ra-den a terem közepére fut , kilép Vita módból és Auto attackon , illetve egy 100k/2 seces AOE-n (Ruin) kívül semmit sem fog csinálni. Innentől már csak ütni kell, míg el nem éri az 5%-ot.

 

 

Tank: Kezdésnél a Tank megfogja Ra-dent és kb. a terem közepére( - közé) viszi, ahonnan nem mozdítja el. Ez alól kivétel a 4. és 7. Materials of Creation, ahol kicsit az Anima Gömb felé kell vinnie, hogy dupla módváltás legyen, ezzel resetelve a Vita Debuffokat. Mellesleg neki sem árt 1. 4. és 7. idézésnél kis DefCD-t tolni, hogy ne fájjon annyira az AOE robbanás (Unleashed Vita). Innetől kezdve 2. fázisig folyton figyelnie kell a boss Energy barját, mert 100 energyn (10 secenként) halálos csapást mér rá a Fatal Strikekal, ami one-shotol, hacsak nincs az illetőn nincs aktív Shield Block / Shield of the Righteous / Blood Shield / Savage Defense / Shuffle. (DK-val kimondottan nagy szopás ez a boss) Szóval 2 dologra kell figyelni: 4. és 7. körben vigyük Ra-dent a piros gömb felé, illetve mikor 100 energyre ér mindig legyen fent az előbbi védelmek egyike. 2. Fázisban már csak a folytonos AOE-re kell figyelni és a lehető legtöbb damaget pumpálni a bossba.

DPS: Kezdéskor mehet a Full Burst. 30 secenként Ra-den piros és kék gömböket idéz (Materials of Creation), itt azonnal meg kell ölni a pirosat. Ez alól kivétel a 4. és 7. kör, amikor egyik gömböt sem kell bántani. Mikor 1. 4. és 7. körben megöljük a gömböt össze kell stackelni és DefCD sem árt, mert 600K-t robban (Unleashed Vita). Időnként megjelenik egy Crackling Stalker add, amit lehetőleg egy Plate DPS-nek meg kell fogni és picit kivinni a tömegből. Halálakor az add 8 yardos területen robban, ezért célszerű valamivel ellökni a csapat közeléből. Fent ismertettem az Unstable Vita kezelését... azt mindenkinek be kell ütemezni, viszont itt nem írom le újra. Meleenek fokozottan figyelni kell arra, hogy gömböléskor nehogy rájuk pattanjon a lejáró Unstable Vita . Második fázisban csak a bosst kell ölni, az belebegő gömbökkel nem kell foglalkozni... azonban itt folytonos AOE lesz, amire azért érdemes CD-ket tartogatni.

Heal: Mikor 1. 4. és 7. körben meghal a gömb, össze kell stackelni és DefCD ill. HealCD sem árt, mert 600K-t robban (Unleashed Vita). Időnként megjelenik egy Crackling Stalker add, amit lehetőleg egy Plate DPS megfog és picit kiviszi a tömegből. Az add Chain Lightningot tol, illetve halálakor fel is robban, így ha nem megy minden tökéletesen ide is kell némi AOE Heal. A tankra nem kell argus szemekkel figyelni... kivéve ha nem DK.. akkor halálra kell healelni és absorbolni. Fent ismertettem az Unstable Vita kezelését... azt mindenkinek be kell ütemezni, viszont itt nem írom le újra. Másosik fázisban folyamatos és kimondottan fájdalmas AOE lesz, míg a boss meg nem hal... nos ide nincs tanácsom, fel kell kötni a gatyát.

 

 

Tank (Blood DK) Heal (Restoration Shaman) Dps (Unholy DK PoV)
     

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016