Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Tortos 10 Normal ...
2018 jan. 15

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid negyedik bossa Tortos ,a hatalmasra nőtt kristály teknős 180 Milla HP-val.


Közel egy évezreden át kis mennyiségű Mogu hús-formáló mágia beivódott a Thunder King palotája alatti barlangokba A sötét energiák megferőztek egyet, a barlangan őshonos sárkány-teknősök közül, ezzel beleolvasztva azt a körülötte lévő kristályos falakba. Ez a lény, mely hús és szikla keveréke mára már Tortosként ismert és azóta is a barlang ásványain él, melyektől hatalmasra nőtt.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

 

Tortos

   

Call of Tortos: Tortos üvölt, ezzel 3 teknőst hív maga segítségül.

 

Furious Stone Breath: 150.000 Nature damaget okoz mindenkinek 0.5 másodpercenként 4.5 másodpercen keresztül. Tortosnak 100 Ragere van szüksége a castolás elkezdéséhez.

   

Growing Fury: Tortos 10 Raget kap, ha nincs senki a közvetlen közelében.

 

Rockfall: időnként cseppkő esik le a plafonról, ez 350.000 Nature damaget okoz a becsapódás 5 yardos körzetében és 60.000 Nature damaget mindenkinek 20 yardon belül.

   

Quake Stomp: Tortos dobbant, ez 1 másodpercre stunnol minden playert és a maximális életük 65%-ának megfelelő Physical damaget okoz nekik. A dobbantás után 8 másodpercig gyakrabban lesz Rockfall.

   

Snapping Bite: Tortos periodikus támadása, ez 525.000 Physical damaget okoz az aktuális célpontjának.

Whirl Turtle: a pörgő teknős

   

Spinning Shell: a teknősök össze-vissza pattognak pörgés közben a teremben. Bárki aki 5 yardnál közelebb kerül 125.000 Physical damaget kap és hátrébb repül.

   

Shell Block: kis HP-n a teknős leáll és immunis lesz minden damagere. Ebben az álapotában aki közel megy hozzá, annak felvillan egy + gomb, emivel elrúghatja.

   

Kick Shell: az inkatívvá vált Whirl Turtlet melee rangeből el lehet rúgni. A teknős várható útvonalát egy zöld nyíl mutatja (kellő közelségből).

   

Shell Concussion: a kilőtt teknős megszakít minden útjába kerülő ellenséget és 50%-kal növeli az őket ért damaget 15 secre..

Vampirit Bat : periodikusan lehívott kis kupac denevér.

   

Drain the Weak: a denevérek passzív képessége, ha 350.000 hp alatti playert üt meg, visszahealeli magát (a damage 50szeresét kapja vissza healben).

 

 

 

A fight során adott egy hatalmas "kapuba szorult" teknős, ami 4 dolgot csinálhat: harapdálja a tankját (Snapping Bite), kis csapat pörgő teknőst hív (Call of Tortos), stunnoló dobbantást tol (Quake Stomp) vagy megpróbálja leköpni a raidet (Furious Stone Breath). Ezen kívül a barlang mennyezetőről folyamatosan potyognak majd a kék körökkel jelölt helyre a cseppkövek (Rockfall), ezzel folyamatos AOE damaget biztosítva és időnként egy kisebb csapat idegesítő kis denevér is beköszön. Tortoson a pörgő teknősök a legérdekesebbek, amíg mozognak, addig nem lehet meleevel megközelíteni, mivel akkor sebeznek és feldobnak (Spinning SHell)... viszont low HP-n leállnak és kb. inaktívak lesznek (Shell Block). Ha valaki ekkor közel megy egyhez, akkor megjelenik egy + gomb, amivel el lehet rúgni a kis teknőst (Kick Shell), illetve egy zöld nyíl, ami a célzásban segít. Tortos köpését (Furious Stone Breath) pedig pont úgy lehet megszakítani, hogy töltés közben belerúgnak egy teknőst. Továbbá mindenki, akit eltalál a kilőtt teknőc egy ideig komolyabb damaget kap (Shell Concussion).

A 3 teknősből 2-t akármikor bele lehet küldeni a bossba, de a 3.at mindenképp meg kell tartani, hogy amikor a boss 100 Ragen belekezd a köpésbe, azt szakítani lehessen.

 

 

Tank: az egyik tanknak Tortoshoz kell mennie és nem szabad elmennie a közeléből, különben tölti az Energyjét (Growing Fury). Ennek a tanknak 4 dologra kell figyelnie: haraoások (Snapping Bite) előtt ajánlott valami kis damage csökkentőt használni (Blood Shield, Blackout Kick stb.), a földön megjelenő kékes körből (Rockfall) ki kell állni, a boss lábai között érkező 3 teknős ( Whirl Turtle) útjából elállni és a dobbantás (Quake Stomp) előtt erősebb DefCD-t használni majd a tömegesen megjelenő kék köröket kerülgetni. A másik tanknak is kerülgetni kell a köröket, teknősöket, vigyázni a dobbantással. Az Off-Tank fő feladata, hogy az időnként érkező denevércsapatot ( Vampiric Bat) összefogja, hogy könnyebb legyen bedarálni.

DPS: a melee csapatnak Tortost vagy az időnként érkező denevércsapatot ( Vampiric Bat) kell ütni. A kékes köröket (Rockfall) kerülni kell. Dobbantás (Quake Stomp) előtt valami DefCD nem árt, illetve utánq 8 secig a kék körök tömegesen jelennek meg. A 3 megjelenő teknőstől ( Whirl Turtle) Meleevel távol kell maradni, míg Rangednek az az elsődleges célpont. A denevéreket leginkább AOE-vel kell bedarálni, majd visszamenni a bossra. Ezen kívül a DPS csapatnak nincs sok dolga, max a teknősöket rugdosni, ha úgy lett megbeszélve.

Heal: szinte folyamatos AOE damage várható, így ajánlott healt választani. A healereknek is kerülgetni kell a kék köröket (Rockfall), dobbantás (Quake Stomp) előtt mindenkit MAX HP-ra kell húzni, utána ajánlott HealCD-t tolni és utána 8 secig a tömegesen megjelenő kék körökre kell figyelni. A még aktív/pörgő teknősöket ( Whirl Turtle) kerülni kell, ha már egyszer megálltak, akkor nyugodtan oda lehet állni. Ezen kívül rugdosni kell a leállt teknősöket, ha úgy lett megbeszélve.

 

 

 

Tank (Blood DK) Heal (Restoration Shaman) Dps
     
-

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016