Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Mage Guide 5.4 ...
2019 jún. 5

Kasztokról > Death Knight - Druid - Hunter - Mage - Monk- Paladin - Priest - Rogue - Shaman - Warlock - Warrior

 

Frost Mage

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

Arcane Mage

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

Fire Mage

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

 

.........................................Frost Mage............................................

 

Alapvető változások:

Több képesség is meg lett változtatva, ezzel a Frost talent is alkalmassá vált a PVE-re

A Fingers of Frost passzívnak köszönhetően a képességek egy része úgy viselkednek, mintha a célpontjuk be lenne fagyasztva.

A Mastery is teljesen át lett alakítva, már kis jégszilánkok formájában (mage feje fölött látható) eltárolja a főbb képességek sebzésének egy részét.

 

Talent:

 

Tier1: Blazing Speed vagy Ice Floes


Presence of Mind: aktiválás után instanttá teszi a következő 10 másodpercnél rövidebb castidejű spellt.

Blazing Speed: pár másodpercre ignorál minden lassító képességet és 150% mozgási sebességet ad.

Ice Floes: aktiválás után mozgás közben is lehet castni 1 olyan képességet, aminek 4 másodpercnél kisebb a castideje. 3 stacket lehet összeszedni, amik 15 másodpercenként töltenel be.

 

Tier2: Ice Barrier

Temporal Shield: aktiválás után 4 másodpercre 15%-kal csökkenti a maget ért sebzést majd lejárt után a sebzés 100%-át healeli vissza 6 másodperc alatt.

Flameglow: passzív képesség, ami csökkenti a maget ért támadások sebzését (ez nem lehet több mint az adott támadás 30%-a.

Ice Barrier: abrosrb shieldet rak fel, amíg a shield aktív, addig a sebzések nem dobják vissza a castolást.

 

Tier3: Ring of Frost

Ring of Frost: leidéz egy 10 yardos kört a földre, ami begagyaszt mindenkit, aki rálép. A fagyasztás 10 másodpercig tart és max 10 emberre hat.

Ice Wardt: 30 másodpercre pajzsot rak fel, ami lefagyaszt mindenkit 5 másodpercre az illető közvetlen közelében, ha megütik

Frostjaw: silenceli és befagyasztja a célpontot 8 másodpercre. Az effectet a sebzés megtörheti.

 

Tier4: Greater Invisibility vagy Cauterize

Greater Invisibility: azonnal láthatatlanná reszi a maget és leszed 2 DOT-ot róla. Az képesség 20 másodpercig tart és megtörik a sebzéstől vagy támadás indításától. A képesség ideje alatt és utána 3 másodpercig a 90%-kal csökkenti a maget ért sebzést.

Cauterize: passzív képesség, ami végzetes találatkor meghalás heylett azonnal 50% hp-t tölt vissza majd ebből levon 40%-ot 6 másodperc alatt. A képesség 2 percenként aktiválódhat.

Cold Snap: a képesség aktiváláskor azonnal visszatölti az Ice Block, Frost Nova és Cone of Cold képességeket, illetve 30% hp-t tölt vissza a magenek.

 

Tier5: Living Bomb

Nether Tempest: 12 másodperces debuffot rak a célpontra, ami periodikusan Arcane sebzést okoz és minden alkalommal 50% sebzést okoz egy közeli ellenségnek.

Living Bomb: 12 másodperces debuffot rak a célpontra, ami periodikusan Fire sebzést okoz, majd lejártakor vagy a célpont halálakor felrobban, ezzel mindenkinek sebzést okoz. Egyszerre 3 célpongra rakható fel.

Frost Bomb: debuffot rak a célpontra, ami 4 másodperc után felrobban, így Frost sebzést okoz mindenkinek a célpont közvetlen közelében. Euen kívül 70%-kal lassít minden eltalált embert 2 másodpercre. A képesség visszatöltési idejét a Haste csökkenti.

 

Tier6: Invocation

Invocation: leszedi az Evocation képességről a CD-t és 50%-kal csökkenti a végrehajtás idejét. A sikeres Evocation 15%-kal növeli a mage által okozott sebzést 1 percre és 50%-kal csökkenti a passzív manaregent.

Rune of Power: lerak a földre egy rúna kört 1 percre, amennyiben a mage a kör 5 yardos körzetében tartózkodik, az 15%-kal megnöveli a sebzését. Egyszerre maximum 2 kör lehet lent.

Incanter's Ward: pajzsot rak a magere, ami sebzést nyel el. Az elnyelt sebzés manát tölt vissza, max 18%-ot. Mikor a pajzs lejár, 15%-kal növeli a mage okozta sebzést, de ez függ a felhasznált sebzés-elnyeléstől. Passzívan 5%-kal növeli a sebzést és 65%-kal a manaregent, ez az effect kikapcsol, ha a képesség CD-n van.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek:
Glyph of Splitting Ice
Glyph of Water Elemental
Glyph of Icy Veins

Másodlagos Glyphek:
Glyph of Mirror Image
Glyph of Unbound Elemental
Glyph of Momentum

 

Statok:

 

Intellect: elsődleges statunk. Megnöveli sebzésünket valamint a crit sebzés esélyét.

Hit: növeli a támadások találati valószínűségét (ranged hit cap 15%).

Mastery: A Frostbolt és a Frostfire Bolt okozta damage X % át tárolja el az Icicle passzív képességünkbe ás X % al növeli a Water Elemental-Waterbolt sebzését .

Haste: A cast sebességét növeli.

Crit: növeli a kritikus sebzés esélyét.


Stat prioritás:

 Intellect > Hit (rangedeknél 15% a cap) > Haste > Mastery > Critical Strike

 

Gem, Enchant:

 

Meta: Burning Primal Diamond (intellect + 3% crit)

Sinister Primal Diamond (324 Crit +a legendary erősítés)
Red: Reckless Vermilion Onyx (intellect)
Yellow: Quick Sun's Radiance (haste)
Blue: Lightning Wild Jade (haste + hit)


Shoulders: Greater Crane Wing Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Intellect
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Super Intellect / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Greater Haste / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Greater Cerulean Spellthread
Feet: Enchant Boots- Greater Haste
Weapon: Enchant Weapon -  Jade Spirit + Major Intellect (ha van off-hand)

 

Rota:

 

Spell Prioritás:

~

Invocation - 1 percenként kell újrarakni az Evocation képességgel

~

Frostbolt - amikor csak lehet (nem kell aggódni, a Mastery: Icicles nem megy kárba, a fölösleget a karakter automatikusan ellövi)

~

Living Bomb - minden alkalommal, mikor lejár, Brain Freezet proccol

~

Frostfire Bolt - ha van aktív Brain Freeze

~

Ice Lance - minden alkalommal, mikor a Fingers of Frost proccol és ha a Mastery: Iciclesből 5 lesz a fejünk felett, de sokáig nincs  Fingers of Frost (ki kell tapasztalni)

~

Frozen Orb - CD-re kell nyomni

~

Icy Veins - Burst előtt, mikor a legtöbb erősítő aktív, ajánlott utána Mirror Imaget használni

~

Alter Time - Burst alatt, mikor a legtöbb erősítő aktív és van s  Fingers of Frost proccunk is, ezzel 6 másodperccel kitolva a burst-időt



Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

 

>>> Frost Mage DPS Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

 

.......................................Arcane Mage.........................................

 

Alapvető változások:

Régebben csak az Arcane Blast generált damage növelő Buffot, ez a Buff teljesen át lett dolgozva, illetve a régi Burst - Safe rota is a múlté.

Az újradesigneolt damage boost az Arcane Charge, ennek töltésére az Arcane Blast, Arcane Explosion és Arcane Missles szolgál, illetve növeli kb minden támadó képesség hatékonyságát.

Az Evocaion az Arcane Chargok számának függvényében gyorsítja a manaregenerációt.

Az Arcane Barrage minden Charge után 50% damage boostot kap és 1-gyel növeli az eltalált targetek számát...tehát a 4 Chargeon ellőtt Arcane Barrage már egy komoly AOE spellnek számít..

 

Talent:

 

Tier1: Blazing Speed vagy Ice Floes


Presence of Mind: aktiválás után instanttá teszi a következő 10 másodpercnél rövidebb castidejű spellt.

Blazing Speed: pár másodpercre ignorál minden lassító képességet és 150% mozgási sebességet ad.

Ice Floes: aktiválás után mozgás közben is lehet castni 1 olyan képességet, aminek 4 másodpercnél kisebb a castideje. 3 stacket lehet összeszedni, amik 15 másodpercenként töltenel be.

 

Tier2: Ice Barrier vagy Temporal Shield

Temporal Shield: aktiválás után 4 másodpercre 15%-kal csökkenti a maget ért sebzést majd lejárt után a sebzés 100%-át healeli vissza 6 másodperc alatt.

Flameglow: passzív képesség, ami csökkenti a maget ért támadások sebzését (ez nem lehet több mint az adott támadás 30%-a.

Ice Barrier: abrosrb shieldet rak fel, amíg a shield aktív, addig a sebzések nem dobják vissza a castolást.

 

Tier3: Ring of Frost

Ring of Frost: leidéz egy 10 yardos kört a földre, ami begagyaszt mindenkit, aki rálép. A fagyasztás 10 másodpercig tart és max 10 emberre hat.

Ice Wardt: 30 másodpercre pajzsot rak fel, ami lefagyaszt mindenkit 5 másodpercre az illető közvetlen közelében, ha megütik

Frostjaw: silenceli és befagyasztja a célpontot 8 másodpercre. Az effectet a sebzés megtörheti.

 

Tier4: Greater Invisibility vagy Cauterize

Greater Invisibility: azonnal láthatatlanná reszi a maget és leszed 2 DOT-ot róla. Az képesség 20 másodpercig tart és megtörik a sebzéstől vagy támadás indításától. A képesség ideje alatt és utána 3 másodpercig a 90%-kal csökkenti a maget ért sebzést.

Cauterize: passzív képesség, ami végzetes találatkor meghalás heylett azonnal 50% hp-t tölt vissza majd ebből levon 40%-ot 6 másodperc alatt. A képesség 2 percenként aktiválódhat.

Cold Snap: a képesség aktiváláskor azonnal visszatölti az Ice Block, Frost Nova és Cone of Cold képességeket, illetve 30% hp-t tölt vissza a magenek.

 

Tier5: Living Bomb vagy Nether Tempest (3 vagy annál több targetes fighton a Tempest a nyerő

Nether Tempest: 12 másodperces debuffot rak a célpontra, ami periodikusan Arcane sebzést okoz és minden alkalommal 50% sebzést okoz egy közeli ellenségnek.

Living Bomb: 12 másodperces debuffot rak a célpontra, ami periodikusan Fire sebzést okoz, majd lejártakor vagy a célpont halálakor felrobban, ezzel mindenkinek sebzést okoz. Egyszerre 3 célpongra rakható fel.

Frost Bomb: debuffot rak a célpontra, ami 4 másodperc után felrobban, így Frost sebzést okoz mindenkinek a célpont közvetlen közelében. Euen kívül 70%-kal lassít minden eltalált embert 2 másodpercre. A képesség visszatöltési idejét a Haste csökkenti.

 

Tier6: Rune of Power

Invocation: leszedi az Evocation képességről a CD-t és 50%-kal csökkenti a végrehajtás idejét. A sikeres Evocation 15%-kal növeli a mage által okozott sebzést 1 percre és 50%-kal csökkenti a passzív manaregent.

Rune of Power: lerak a földre egy rúna kört 1 percre, amennyiben a mage a kör 5 yardos körzetében tartózkodik, az 15%-kal megnöveli a sebzését. Egyszerre maximum 2 kör lehet lent.

Incanter's Ward: pajzsot rak a magere, ami sebzést nyel el. Az elnyelt sebzés manát tölt vissza, max 18%-ot. Mikor a pajzs lejár, 15%-kal növeli a mage okozta sebzést, de ez függ a felhasznált sebzés-elnyeléstől. Passzívan 5%-kal növeli a sebzést és 65%-kal a manaregent, ez az effect kikapcsol, ha a képesség CD-n van.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek:
Glyph of Arcane Power
Glyph of Rapid Displacement (kivéve ha van az adott fighton olyan Stunn, amiből ki lehet Blinkelni
Glyph of Evocation

(egyes fightokon a Rapid Displacement helyére a Glyph of Slow jól jön)

Másodlagos Glyphek:
Glyph of Mirror Image
Glyph of Loose Mana
Szabadon választott Glyph

 

Statok:

 

Intellect: elsődleges statunk. Megnöveli sebzésünket valamint a crit sebzés esélyét.

Hit: növeli a támadások találati valószínűségét (ranged hit cap 15%).

Mastery: %-osan növeli a az összes Spell Damage-et a meglévő mana arányában.

Haste: A cast sebességét növeli.

Crit: növeli a kritikus sebzés esélyét.


Stat prioritás:

 Intellect > Hit (15% a cap) > Mastery > Haste > Critical Strike

 

Gem, Enchant:

 

Meta: Burning Primal Diamond (intellect + 3% crit)
Red: Brilliant Primordial Ruby (intellect)
Yellow: Artful Vermilion Onyx (inttellect + mastery)
Blue: Sensei’s Wild Jade (hit+mastery)


Shoulders: Greater Crane Wing Inscription
Back: Superior Intellect vagy Lightweave Embroidery
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Super Intellect / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Mastery / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Greater Cerulean Spellthread
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon -  Jade Spirit + Major Intellect (ha van off-hand)

 

Rota:

 

Kötelező Macro:

 

#showtooltip Alter Time

/use Mana Gem

/cast Alter Time

 

Singel Target Rota:

~

Pull 5 secnél Rune of Power magad alá

~

Prepoti majd Arcane Blast Precast

~

Living Bomb / Nether Tempestet fenttartod a targeten 100% uptime-al (lehetőleg)

~

Arcane Blasttel 3 stack Arcane Chargera töltöd magad, majd használd el az összes meglévő (vagy használat közben megjelenő Arcane Missiles!-t ha van proccod

~

Mikor már nem tudsz Arcane Missilest tolni, lezárásnak mehet egy Arcane Barrage

~

Az Arcane Barrage resetelni fogja az Arcane Chargeokat, ekkor kezdődhet az egész előről

Arcane Missiles!-t CSAK 3 stacken vagy afölött használjuk el!!

 

 

BURST:

Arcane Power + Mirror Image + Alter Time

~

Alter Time: Akkor használod el, amikor 3 Arcane Charge van rajtad és lehetőleg 2 proc az Arcane Missiles!-ből. Amig lejár a 6 sec addig ellövöd a 2 Arcane Missilest és eldobod az Arcane Chargeokat egy Arcane Barrage-el. Amint lejár a 6 sec, vagy kényszeríted a "visszatérést" újra megkapod ezeket a stackeket és megint eldurranthatsz mindent

Esetlegesen lehet arra figyelni, hogy a Living Bomb / Nether Tempest felrakása is adhat Arcane Missiles! procot, tehát ha épp 0 vagy 1 proc van rajta és frissiteni kell a DOTot, érdemes elhasználni azt az Arcane Chargeok resetelése előtt

 

 

Multi-Target Rota:

~

Rune of Power az addok alá

~

Bemész melee rangebe és Arcane Explosion spam

~

Amint az Arcane Charge elérte a 4 stacket mehet az Arcane Barrage

~

Esetleg ki lehet osztani pár Nether Tempestet, de 5+ targetnél már nem éri meg

 

 


Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

 

>>> Arcane Mage DPS Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

 

 

 

.........................................Fire Mage............................................

 

Alapvető változások:

A régi proccolós Impact a múlté, a DOTokat már egy új támadó spellel, az Inferno Blasttal lehet szétszórni a hamvasztásra ítéltek között.

A Combustion teljesen át lett alakítva, már csak az Ignite van rá hatással.

Több talent kikerült a játékból vagy épp passzív képességgé alakították.

 

Talent:

 

Tier1: Presence of Mind


Presence of Mind: aktiválás után instanttá teszi a következő 10 másodpercnél rövidebb castidejű spellt.

Blazing Speed: pár másodpercre ignorál minden lassító képességet és 150% mozgási sebességet ad.

Ice Floes: aktiválás után mozgás közben is lehet castni 1 olyan képességet, aminek 4 másodpercnél kisebb a castideje. 3 stacket lehet összeszedni, amik 15 másodpercenként töltenel be.

 

Tier2: Ice Barrier vagy Temporal Shield

Temporal Shield: aktiválás után 4 másodpercre 15%-kal csökkenti a maget ért sebzést majd lejárt után a sebzés 100%-át healeli vissza 6 másodperc alatt.

Flameglow: passzív képesség, ami csökkenti a maget ért támadások sebzését (ez nem lehet több mint az adott támadás 30%-a.

Ice Barrier: abrosrb shieldet rak fel, amíg a shield aktív, addig a sebzések nem dobják vissza a castolást.

 

Tier3: Ring of Frost

Ring of Frost: leidéz egy 10 yardos kört a földre, ami begagyaszt mindenkit, aki rálép. A fagyasztás 10 másodpercig tart és max 10 emberre hat.

Ice Wardt: 30 másodpercre pajzsot rak fel, ami lefagyaszt mindenkit 5 másodpercre az illető közvetlen közelében, ha megütik

Frostjaw: silenceli és befagyasztja a célpontot 8 másodpercre. Az effectet a sebzés megtörheti.

 

Tier4: Greater Invisibility vagy Cauterize

Greater Invisibility: azonnal láthatatlanná reszi a maget és leszed 2 DOT-ot róla. Az képesség 20 másodpercig tart és megtörik a sebzéstől vagy támadás indításától. A képesség ideje alatt és utána 3 másodpercig a 90%-kal csökkenti a maget ért sebzést.

Cauterize: passzív képesség, ami végzetes találatkor meghalás heylett azonnal 50% hp-t tölt vissza majd ebből levon 40%-ot 6 másodperc alatt. A képesség 2 percenként aktiválódhat.

Cold Snap: a képesség aktiváláskor azonnal visszatölti az Ice Block, Frost Nova és Cone of Cold képességeket, illetve 30% hp-t tölt vissza a magenek.

 

Tier5: Living Bomb

Nether Tempest: 12 másodperces debuffot rak a célpontra, ami periodikusan Arcane sebzést okoz és minden alkalommal 50% sebzést okoz egy közeli ellenségnek.

Living Bomb: 12 másodperces debuffot rak a célpontra, ami periodikusan Fire sebzést okoz, majd lejártakor vagy a célpont halálakor felrobban, ezzel mindenkinek sebzést okoz. Egyszerre 3 célpongra rakható fel.

Frost Bomb: debuffot rak a célpontra, ami 4 másodperc után felrobban, így Frost sebzést okoz mindenkinek a célpont közvetlen közelében. Euen kívül 70%-kal lassít minden eltalált embert 2 másodpercre. A képesség visszatöltési idejét a Haste csökkenti.

 

Tier6: Invocation

Invocation: leszedi az Evocation képességről a CD-t és 50%-kal csökkenti a végrehajtás idejét. A sikeres Evocation 15%-kal növeli a mage által okozott sebzést 1 percre és 50%-kal csökkenti a passzív manaregent.

Rune of Power: lerak a földre egy rúna kört 1 percre, amennyiben a mage a kör 5 yardos körzetében tartózkodik, az 15%-kal megnöveli a sebzését. Egyszerre maximum 2 kör lehet lent.

Incanter's Ward: pajzsot rak a magere, ami sebzést nyel el. Az elnyelt sebzés manát tölt vissza, max 18%-ot. Mikor a pajzs lejár, 15%-kal növeli a mage okozta sebzést, de ez függ a felhasznált sebzés-elnyeléstől. Passzívan 5%-kal növeli a sebzést és 65%-kal a manaregent, ez az effect kikapcsol, ha a képesség CD-n van.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek:
Glyph of Combustion
Glyph of Inferno Blast
Glyph of Armors

(Glyph of Inferno Blast cserélhető single target fighton Rapid Displacement-re ha kényelmesebb)

Másodlagos Glyphek:
Glyph of Mirror Image
Szabadon választott Glyph
Szabadon választott Glyph

 

Statok:

 

Intellect: elsődleges statunk. Megnöveli sebzésünket valamint a crit sebzés esélyét.

Hit: növeli a támadások találati valószínűségét (ranged hit cap 15%).

Mastery: : 4 másodpercig égeti a célpontot a Fireball/Frostfire bolt/Inferno blast/Scorch és Pyroblast teljes damageének X%-ával. Ha újre felkerül, a damage összeadódik.

Haste: A cast sebességét növeli.

Crit: növeli a kritikus sebzés esélyét.


Stat prioritás:

 Intellect > Hit (15% a cap) > Critical Strike > Haste > Mastery

 

Gem, Enchant:

 

Meta: Burning Primal Diamond (intellect + 3% crit)
Red: Brilliant Primordial Ruby (intellect)
Yellow: Potent Vermilion Onyx (inttellect + crit)
Blue: Piercing Wild Jade (hit+crit)


Shoulders: Greater Crane Wing Inscription
Back: Superior Intellect vagy Lightweave Embroidery
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Super Intellect / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Greater Haste / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Greater Cerulean Spellthread
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon -  Jade Spirit + Major Intellect (ha van off-hand)

 

Rota:

 

Kötelező Macro:

 

#showtooltip Alter Time

/cast Presence of Mind

/cast Alter Time

 

 

Prio listába foglalt Rota.. némi megjegyzéssel:

~

Az  Invocationt 1 percenként újra kell rakni, az Evocation képességünkel, lehetőleg 100% uptime-mal

~

Pull 4-nél prepoti, majd Pyroblast precast

~

Living Bombot 100% uptime-mal fenntartjuk a target(ek)en

~

Alapvetően a Fireball a filler, tehát ha nincs semmi procc, ezt kell spamelgetni

~

A Fireball / Scorch critek, illetve az Inferno Blastok egy buffot tesznek fel, a Heating Upot, mely ha 2x felkerül egymás után, átalakul Pyroblast!-tá ami egy ingyenes instant Pyroblastot ad

Lehet játszadozni, hogy hogy 1 Pyroblast! 1 Heating Up procnál a Fireball végén lövöd el az instant Pyro-t és nagy eséllyel lesz egyből még egy instantod, bár ezt gyakorolni kell

~

Combustion: (a BURST része) Instant dmg + 1 új DOT aminek az ereje az Igniteodtól függ. A cél az hogy minél nagyobb Ignitetal legyen feltéve, hogy a legtöbb damaget kihozzuk belőle. Ezt úgy érheted el, hogy egymás után, minél több nagy damaget vigyél be

~

A damage maximalizálásnál jön képbe a MACROZOTT Alter Time. Amikor van egy Pyroblast! és egy Heating Up procod, elnyomod a macrot és elhasználod a Pyroblast!-ot, a Presence of Mindot szintén Pyrora és nagy eséllyel kapsz még 1-et pluszba azt is. Ezután mégegyszer elnyomod a macrot, ez visszadob az eredeti állapotra, lejátszod megint ezt a kört és utána vágod rá a Combustiont

Ha NINCS Alter Time-os combo, akkor Pyroblast után szabad csak felrakni

 


Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

 

>>> Fire Mage DPS Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

By Stemi, Pöcc

 
 
Forgotten Society (c) 2016