Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Priest Guide 5.4 ...
2019 máj. 31

Kasztokról > Death Knight - Druid - Hunter - Mage - Monk- Paladin - Priest - Rogue - Shaman - Warlock - Warrior

 

Holy Priest

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

Discipline Priest

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

Shadow Priest

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

 

.....................................Holy Priest...................................................

 

Alapvető változások:

Több régebbi talent is passzív képességgé lett alakítva.

A képességek manaköltsége és az egységnyi idő alatt visszanyert mana aránya felborult, jelentősen megnőtt a kimanázódás veszélye.

 

Talent:

 

Tier1: Void Tendrils vagy Psyfiend


Void Tendrils: lerootol 5 ellenséget 8 yardon belül 20 másodpercre.

Psyfiend: leidéz egy szellemet, ami Feareli a körülöttünk lévő ellenségeket.

Dominate Mind: Átveszi egy player vagy Npc felett az irányítást.

Tier2: Angelic Feather vagy Phantasm (a Body and Soul bekavarhat másik healer priest esetén)

Body and Soul: 60%-kal növeli a Power Word: Shield és Leap of Faith célpontjának mozgási sebességét 4 másodpercre.

Angelic Feather: Egy tollat tesz le a földre amibe ha valaki belefut, az 80% mozgási sebességet kap 6 másodpercre. Ebből 3 db lehet lent egyszerre.

Phantasm: A Fade leszedi az össze lassító effectet.

Tier3: From Darkness, Comes Light vagy Solace and Insanity. De a Mindbender kisebb gearben ajánlott a mana töltése végett.

From Darkness, Comes Light: 15% esély van arra, hogy ha Smite-t vagy healing spellt castolunk a következő Flash Heal ingyen lesz és instant. 2stack halmozható fel.

Mindbender: A Shadowfiend-et felülirja. Nagyobb sebzést oszt le mint a Shadowfient és ütésenként több manát is tölt. A cd 3 perc helyett csak 1perc lesz.

Solace and Insanity: Felülirja a Holy Fire-t. Ezenfelül a spellel sebzett targetre rátesz egy dotot ami 7mp ig aktív és ez alatt 1%mana/mp tölt + healel is amig a dot aktív a targeten.

Tier4: Angelic Bulwark vagy Desperate Prayer

Desperate Prayer: Aktiváláskor azonnal visszatölt a priestnek 30% hp-t.

Spectral Guise: Aktiváláskor 6 másodpercre láthatatlanná teszi a használót és létrehoz egy másolatot a használójáról, amely 3 ütés felfogására alkalmas.

Angelic Bulwark: Ha a Hp-nk 30% alá megy a hp-nknak megfelelően 20%-nyi absorbot kapunk egy rövid időre.

Tier5: Power Infusion vagy Divine Insight

Twist of Fate: Ha egy heal-t vagy egy sebzést viszünk be egy olyan targeten aminek a hp-ja 35%alatt van nő a dmg és a healünk 15% al 10s re.

Power Infusion: 20% hastet ad és 20%-kal csökkenti a képességek manaköltségét 20 másodpercre.

Divine Insight: 40% esély van arra hogy Greater Healre vagy Prayer of Healingre leveszi a cooldownt a következő Prayer of Mendingről, ami automatikusan ugrál a playerek között akik sebzést kapnak.

Tier6: Halo vagy Divine Star

Cascade: Fénygömböt lő ki a targetre, ami találatkor mindig kettéválik és további 2 targetet heal vagy sebez, attól függően, hogy  szövetségesre vagy ellenségre használtuk el a képességet.

Divine Star: Kilő egy "golyó" ami eltávolodik tőlünk 24 yardra és healel minden szövegségest, illetve sebez minden ellenséget, ami az útjába kerül, majd visszatér a kiinduló pontjára.

Halo: A Priest kilő magából egy energiagyűrűt, ami folyamatosan növekszik és igy növekszik a gyűrű által kiosztott heal és sebzés mennyisége. 25 yard a hatótávja a kiindulási ponttól és 25 yardra a legerősebb a hatása.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek (az adott bosstól függően az alábbi 5 közül 3):
Glyph of Renew
Glyph of Inner Sanctum
Glyph of Lightspring
Glyph of Prayer of Mending
Glyph of Binding Heal

Másodlagos Glyphek:
Glyph of the Val'kyr
Glyph of Angels
Glyph of Inspired Hymns

 

Statok:

 

Intellect: elsődleges statunk. Megnöveli healünket valamint a critheal mértékét.

Spirit: növeli az 5 másodpercenként visszatöltött mana mennyiségét.

Mastery: minden közvetlen heal után az adott heal nagyságának X%-át healeli a célpontra a következő 6 másodpercben.

Haste: csökkenti a képességek castolási idejét, illetve a spellek tickelésének gyakoriságát.

Crit: növeli a kritikus heal esélyét.

 

Stat prioritás (stílustól függően 2 lehet):

 

Intellect > Spirit > Haste (Haste cap: 3039 > 4721) > Mastery >Critical Strike

 

Intellect > Spirit > Mastery > Critical Strike > Haste (Haste cap: 3039 > 4721)

 

 

Gem, Enchant:

 

Meta: Ember Primal Dimond (Int+2%max mana) vagy Burning Primal Dimond (Int+3% crit) vagy

Courageous Primal Diamond (324 Int+a legendary erősítés)
Red: Purified Imperial Amethyst (intellect + spirit) vagy Artful Vermilion Onyx (Int+mastery)
Yellow: Zen Wild Jade (spirit + mastery)
Blue: Sparkling River's Heart (spirit)


Shoulders: Greater Crane Wing Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Intellect / Darkglow Embroidery (Tailoring)
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Super Intellect / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Mastery / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Greater Pearlescent Spellthread
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon -  Jade Spirit + Major Intellect (ha van off-hand)

 

Rota (spell prioritás):

 

Single Target:

 

Chakra: Serenity-t használunk single target healnél.

Lightwell az állandóan legyen lennt, mivel az mindig healel.


Minimális mennyiségű beérkező sebzésnél:


Renew - ( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Heal
Holy Word: Serenity - amikor csak a CD engedi


Közepes mennyiségű beérkező sebzésnél:

 

Renew - ( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Prayer of Mending
Heal vagy Greater Heal
Holy Word: Serenity

Nagy mennyiségű beérkező sebzésnél:

 

Renew - ( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Holy Word: Serenity
Greater Heal, ha kevés, Flash Heal 2x majd újra Greater Heal
Prayer of Mending

Multi Target:


Chakra: Serenity-t használunk, ha a csapat szét van szóródva és Chakra: Sanctuary-t, ha kb. összeállnak.

Lightwell az állandóan legyen lennt, mivel az mindig healel.


Minimális mennyiségű AOE sebzésnél:


Renew - 3-4 emberre kell felrakni( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Heal
Holy Word: Serenity - amikor csak a CD engedi
Halo - vagy ha összeáll a team akkor Divine Star.


Közepes mennyiségű AOE sebzésnél:


Renew - 5-6 emberre kell felrakni ( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Holy Word: Serenity
Heal. Flash Heal, Greater Heal, Binding Heal
Halo - vagy ha összeáll a team akkor Divine Star.
Chakra: Sanctuary - ha a raid stackel, ezután kizrólag Prayer of Healinget kell spamelni

Nagy mennyiségű AOE sebzésnél:

 

Renew - 7-8 emberre kel felrakni ( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Holy Word: Serenity
Flash Heal, Greater Heal, Binding Heal
Halo - vagy ha összeáll a team akkor Divine Star.
Circle of Healing
Lightwell
Chakra: Sanctuary - ha a raid stackel, ezután kizárólag Prayer of Healinget kell spamelni

Egyéb fontos képességek:


Divine Hymn - nagy mennyiségű AOE healt oszt ki pár másodperc alatt
Hymn of Hope - maximum manát növel és manát tölt vissza pár másodperc alatt
Guardian Spirit - megnöveli a célpontot ért healeket 50%-kal egy rövid időre és 1x megakadályozza, hogy az illető meghaljon
Void Shift - felcseréli a priest és a célpontja életét
Shadowfiend - pet, ami minden támadásakor manát tölt vissza a használónak
Power Word: Solace - új képesség, ami healel és manát is tölt

Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

 

>>> Holy Priest Heal Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

......................................Discipline Priest..........................................

Alapvető változások:

Több régebbi talent is passzív képességgé lett alakítva.

A képességek manaköltsége és az egységnyi idő alatt visszanyert mana aránya felborult, jelentősen megnőtt a kimanázódás veszélye.

 

Talent:

 

Tier1: Void Tendrils


Void Tendrils: lerootol 5 ellenséget 8 yardon belül 20 másodpercre.

Psyfiend: leidéz egy szellemet, ami Feareli a körülöttünk lévő ellenségeket.

Dominate Mind: Átveszi egy player vagy Npc felett az irányítást.

 

Tier2: Angelic Feather

Body and Soul: 60%-kal növeli a Power Word: Shield és Leap of Faith célpontjának mozgási sebességét 4 másodpercre.

Angelic Feather: Egy tollat tesz le a földre amibe ha valaki belefut, az 80% mozgási sebességet kap 6 másodpercre. Ebből 3 db lehet lent egyszerre.

Phantasm: A Fade leszedi az össze lassító effectet.

 

Tier3: From Darkness, Comes Light (Normál healhez), Solace and Insanity (Atonementhez), de ha dps-elni is szeretnénk akkor a Mindbender-t.

From Darkness, Comes Light: 15% esély van arra, hogy ha Smite-t vagy healing spellt castolunk a következő Flash Heal ingyen lesz és instant. 2stack halmozható fel.

Mindbender: A Shadowfiend-et felülirja. Nagyobb sebzést oszt le mint a Shadowfient és ütésenként több manát is tölt.

Solace and Insanity: Felülirja a Holy Fire-t. Ezenfelül a spellel sebzett targetre rátesz egy dotot ami 7mp ig aktív és ez alatt 1%mana/mp tölt.

 

Tier4: Spectral Guise és az Angelic Bulwark.

Desperate Prayer: Aktiváláskor azonnal visszatölt a priestnek 30% hp-t.

Spectral Guise: Aktiváláskor 6 másodpercre láthatatlanná teszi a használót és létrehoz egy másolatot a használójáról, amely 3 ütés felfogására alkalmas.

Angelic Bulwark: Ha a Hp-nk 30% alá megy a hp-nknak megfelelően 20%-nyi absorbot kapunk egy rövid időre.

 

Tier5: Divine Insight, Twist of Fate

Twist of Fate: Ha egy heal-t vagy egy sebzést viszünk be egy olyan targeten aminek a hp-ja 35%alatt van nő a dmg és a healünk 15% al 10s re.

Power Infusion: 20% hastet ad és 20%-kal csökkenti a képességek manaköltségét 20 másodpercre.

Divine Insight: 40% esély van arra hogy Greater Healre vagy Prayer of Healingre leveszi a cooldownt a következő Prayer of Mendingről, ami automatikusan ugrál a playerek között akik sebzést kapnak.

 

Tier6: Divine Star ( Stackelésnél), Halo (kisebb heal cd ha jól használod)

Cascade: Fénygömböt lő ki a targetre, ami találatkor mindig kettéválik és további 2 targetet heal vagy sebez, attól függően, hogy  szövetségesre vagy ellenségre használtuk el a képességet.

Divine Star: Kilő egy "golyó" ami eltávolodik tőlünk 24 yardra és healel minden szövegségest, illetve sebez minden ellenséget, ami az útjába kerül, majd visszatér a kiinduló pontjára.

Halo: A Priest kilő magából egy energiagyűrűt, ami folyamatosan növekszik és igy növekszik a gyűrű által kiosztott heal és sebzés mennyisége. 25 yard a hatótávja a kiindulási ponttól és 25 yardra a legerősebb a hatása.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek:
Glyph of Penance
Glyph of Inner Sanctum
Glyph of Binding Heal

Másodlagos Glyphek:
Glyph of Angels
Szabadon választott
Szabadon választott

 

Statok:

 

Intellect: elsődleges statunk. Megnöveli healünket valamint a critheal mértékét.

Spirit: növeli az 5 másodpercenként visszatöltött mana mennyiségét.

Mastery: növeli a kiosztott absorb mennyiségét X%- kal, növeli a kiosztott heal mennyiségét Y%-kal.

Haste: csökkenti a képességek castolási idejét, illetve a spellek tickelésének gyakoriságát.

Crit: növeli a kritikus heal esélyét.


Stat prioritás (stílustól függően 2 lehet):

 

Atonement Healer: Intellect > Critical Strike > Spirit > Mastery > Haste

Normál Healer: Intellect > Spirit > Critical Strike > Mastery > Haste

 

Gem, Enchant:

 

Meta: Burning Primal Dimond (Int+3%crit)

Courageous Primal Diamond (324 Int+a legendary erősítés)
Red: Potent Vermilion Onyx (intellect + crit)
Yellow: Smooth Sun's Radiance (crit)
Blue: Misty Wild Jade (spirit + crit)


Shoulders: Greater Crane Wing Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Intellect / Darkglow Embroidery (Tailoring)
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Super Intellect / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Mastery / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Greater Cerulean Spellthread
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon -  Jade Spirit + Major Intellect (ha van off-hand)

 

Rota (Spell prioritás):

 

2 saját "Buff" van, amit fight közben is cserélgethetünk. Ajánlott az Inner Fire, de ha sok instant Spellt kell használnunk(Dispell, sok Power Word:Shield használata) akkor érdemes váltani az Inner Will-re, ezzel Manát spórolhatunk meg.

 

Atonement Healer:

 

Single Target / Kis AOE Heal Közepes AOE Heal Nagy AOE Heal
Smite - ha a lentiek nem előrhetőek
Smite - ha a lentiek nem előrhetőek
Archangel - 5 stack Evangelismnél
Holy Fire - amennyire a CD engedi
Holy Fire - amennyire a CD engedi
Penance - ahogy a CD engedi
Power Word: Solace - Bossra kell tolni
Power Word: Solace - Bossra kell tolni
Spirit Shell - utána Prayer of Healing
spam
Penance - ahogy a CD engedi
Penance - ahogy a CD engedi
Power Word: Barrier - stack esetén
Power Word: Shield - 50% HP alatti
emberre
Prayer of Healing - ha több ember
kell
Prayer of Mending- amennyire
lehetséges

 

Normál Healer:

 

Kis/Közepes Single Target Heal Nagy Single Target Heal Kis/Közepes AOE Heal Kis/Közepes AOE Heal
Heal
Archangel - 5 stack
Evangelismnél
Prayer of Mending
Archangel - 5 stack
Evangelismnél
Power Word: Shield
Greater Heal
Prayer of Healing
Spirit Shell + Prayer of Healing
spam
Prayer of Mending
Penance
Power Word: Shield
Powe Word: Barrier - stack esetén
Renew - mozgás közben
Power Word: Shield
Prayer of Mending
Penance
Flash Heal

 

 

 

Egyéb fontos képességek:


Spirit Shell - 10s-ig az összes Flash Heal, Greater Heal, Prayer of Healing absorb ként fog felkerülni nem healként
Inner Focus - csökkenti a következő Flash Heal, Greater Heal, Prayer of Healing manaköltségét 25%-kal és növeli a kritikus heal lehetőségét 100%-kal
Pain Supression - csökkenti a targeten az aggro-t 5%-kal és a beérkező sebzést 40%-kal 8s-ig
Void Shift - felcseréli a Priest és a célpontja életét
Shadowfiend - pet, ami minden támadásakor manát tölt vissza a használónak
Power Word: Barrier - egy búrát képez amiben 25%-al kevesebb damage-et kapunk, ez 10mp-ig van lennt.
Archangel - az Evangelism stackenként 5%-al növeli a healt
Hymn of Hope - maximum manát növel és manát tölt vissza pár másodperc alatt


Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

>>> Discipline Priest Heal Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

.....................................Shadow Priest.............................................

 

Alapvető változások:

Teljesen átalakításra került a Shadow Orb rendszer, ezentúl a Shadow Orb nem buff lesz, hanem egy olyan erőforrás mint a Paladinok Holy Powere és a Psychic Horror illetve a Devouring Plage képességek használatának feltétele lesz. A Devouring Plaguet Shadow Orbba kerül és a felhasznált Orbok mértékében okoz sebzést

Illetve a Mastery is teljesen megváltozott. Eddig damaget növelt, most a DOT-ok esélyt kapnak a dupla sebzésre.

 

Talent:

 

Tier1: Void Tendrils


Void Tendrils: lerootol 5 ellenséget 8 yardon belül 20 másodpercre.

Psyfiend: leidéz egy szellemet, ami Feareli a körülöttünk lévő ellenségeket.

Dominate Mind: Átveszi egy player vagy Npc felett az irányítást.

 

Tier2: Angelic Feather

Body and Soul: 60%-kal növeli a Power Word: Shield és Leap of Faith célpontjának mozgási sebességét 4 másodpercre.

Angelic Feather: Egy tollat tesz le a földre amibe ha valaki belefut, az 80% mozgási sebességet kap 6 másodpercre. Ebből 3 db lehet lent egyszerre.

Phantasm: A Fade leszedi az össze lassító effectet.

 

Tier3: From Darkness, Comes Light vagy Solace and Insanity

From Darkness, Comes Light: A Vampiric Touch tickjei 20% eséllyel aktiválnak egy Buffot, amitől a következő Mind Spike nem szedi le a DOT-okat, instant lesz és 50%-kal nő tőle a sebzése.

Mindbender: A Shadowfiend-et felülirja. Nagyobb sebzést oszt okoz mint a Shadowfient és ütésenként több manát is tölt.

Solace and Insanity: Ha Mind Flayt nyomunk egy olyan targetre, amin van tőlünk származó Devouring Plague, akkor a Mind Flay 33%-kal többet sebez minden Shadow Orb után, amit a Devouring Plague felrakására használtunk.

 

Tier4: Angelic Bulwark vagy Desperate Prayer

Desperate Prayer: Aktiváláskor azonnal visszatölt a Priestnek 30% HP-t.

Spectral Guise: Aktiváláskor 6 másodpercre láthatatlanná teszi a használót és létrehoz egy másolatot a használójáról, amely 3 ütés felfogására alkalmas.

Angelic Bulwark: Ha a Hp-nk 30% alá megy a hp-nknak megfelelően 20%-nyi absorbot kapunk egy rövid időre.

 

Tier5: Twist of Fate, Power Infusion (kis gearben ajánlott a több haste érdekében), Divine Insight.

Twist of Fate: Ha egy heal-t vagy egy sebzést viszünk be egy olyan targeten aminek a HP-ja 35% alatt van nő a sebzésünk és a healünk 15% al 10 secre.

Power Infusion: aktiváláskor 20% hastet ad és 20%-kal csökkenti a képességek manaköltségét 20 másodpercre.

Divine Insight: a Shadow Word: Pain tickjeinek 5% esélye van arra, hogy reseteljék a Mind Blast CD-jét és a következő 12 secen belül használt Mind Blast instant lesz.

 

Tier6: Halo

Cascade: Fénygömböt lő ki a targetre, ami találatkor mindig kettéválik és további 2 targetet heal vagy sebez, attól függően, hogy  szövetségesre vagy ellenségre használtuk el a képességet.

Divine Star: Kilő egy "golyó" ami eltávolodik tőlünk 24 yardra és healel minden szövegségest, illetve sebez minden ellenséget, ami az útjába kerül, majd visszatér a kiinduló pontjára.

Halo: A Priest kilő magából egy energiagyűrűt, ami folyamatosan növekszik és igy növekszik a gyűrű által kiosztott heal és sebzés mennyisége. 25 yard a hatótávja a kiindulási ponttól és 25 yardra a legerősebb a hatása.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek :

Glyph of Inner Sanctum
Glyph of Mass Dispell
Glyph of Dispersion
Glyph of Inner Fire

 

Másodlagos Glyphek:
Szabadon választott
Szabadon választott
Szabadon választott

 

Statok:

 

Intellect: elsődleges statunk. Megnöveli healünket valamint a critheal mértékét.

Spirit: növeli az 5 másodpercenként visszatöltött mana mennyiségét és a Hit ratinget.

Mastery: X% esélyt ad arra, hogy a DOT-ok tickeléskor dupla sebzést okozzanak.

Haste: csökkenti a képességek castolási idejét, illetve adott idő alatt gyakrabban sebeznek tőle a periodikus spellek.

Crit: növeli a kritikus sebzés esélyét.

 

Stat prioritás:

 

Intellect > Spirit=Hit > Haste > Mastery > Critical Strike

 

Intellect > Spirit > Haste > Critical Strike > Mastery

 

Haste Capek :
Kicsi:
8085
 
Közepes:
10124
 
Nagy:
14873

Gem, Enchant:

 

Meta: Burning Primal Diamond (int + 3% crit),

Sinister Primal Diamond (324 Crit+a legendary erősítés)
Red: Reckless Vermillion Onyx (intellect + haste)
Yellow: Quick Sun's Radiance (haste)
Blue: Energyzed Wild Jade (haste + spirit)


Shoulders: Greater Crane Wing Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Intellect
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Super Intellect / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Greater Haste / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Greater Cerulean Spellthread
Feet: Enchant Boots- Greater Haste (ha nincs Haste cap, ellenkező esetben Pandaren's Step)
Weapon: Enchant Weapon -  Jade Spirit + Major Intellect (ha van off-hand)

 

Rota (spell prioritás):

 

A Shadow Priest mindhárom DOT-ja Snapshotol, azaz a felrakás pillanatában aktív erősítők, proccok, statok függvényében tolja a sebzést egész fentléte alatt

A Rota lényegében arra megy ki, hogy a lehető legerősebb Devouring Plaguet, Vampiric Touchot és Shadow Word: Paint tartsuk fent a félponto(ko)n

Devouring Plaguet CSAK ÉS KIZÁRÓLAG 3 Shadow Orbbal szabad elnyomni

Devouring Plaguet mindenképp Mind Flay kövesse, ugyanis a Solace and Insanity hatására Mind Flay (Insanity)-vé alakul, ami dupla annyi sebzést okoz

A Mind Flay csak filler mikor éppen nem kell DOT-ot frissíteni és CD-s a Mind Blast

Single Target:

~

Pull 2nél Prepoti

~

Kezdésnek Halo, hátha ezzel proccoltathatjuk a trinketeket, enchantokat

~

Shadowfiend

~

Vampiric Touch és Shadow Word: Pain

~

Mind Flay és Mind Blast spamelés amíg el nem proccol valami

~

Amint vannak proccok mehet a Power Infusion (már ha épp az van kirakva)

~

Vampiric Touch és Shadow Word: Pain ismételt felpakolása a Snapshot miatt

~

Devouring Plague

~

Felerősített Mind Flay (Instanity) nyomogatása, míg fent van a Devouring Plague

~

Vampiric Touch és Shadow Word: Pain frissítése még a proccok lejárta előtt

~

Mind Blast és Mind Flay spamelés a Shadow Orb készlet feltöltésére, illetve újraDOTolás, ha lejárnak

~

20% HP alatt a Mind Blast és Shadow Word: Death felváltott spamelése a Shadow Orb töltéshez

 
Opener utáni dolgok:

Mind Blastot CD-re kell nyomni

DOT-okat folyamatosan fent kell tartani, procoknál frissíteni kell, mielőtt a proccok lejárnak szintén fel kell rakni őket újra

Halot CD re kell nyomni

Devouring Plaguet csak akkor toljuk el HA 3 Shadow Orbunk van ÉS mindkettő DOT-nak van még legalább 8 másodperce mielőtt leesne a targetről (100%-os DOT uptime miatt)

Multi Target:

~

Vampiric Touch és Shadow Word: Pain felpakolásra mindenkire

~

Mind Flay (Instanity) nyomogatása, mikor van fent Devouring Plague

~

Mind Blast a Shadow Orb készlet feltöltésére

~

Devouring Plague, ha összegyűlt a 3 Shadow Orb

~

20% HP alatt Shadow Word: Death

~

Fillerként Mind Flay

5 vagy több targetnél ez az egész ugrik. Vampiric Touch és Shadow Word: Pain felpakolásra mindenkire, majd Mind Sear a tömegbe


Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

 

>>> Shadow Priest Heal Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

 

By Ktsunehime, Timberpriest, Papipácska, Adrarm, Exo

 
 
Forgotten Society (c) 2016