Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Paladin Guide 5.4 ...
2019 jún. 5

Kasztokról > Death Knight - Druid - Hunter - Mage - Monk- Paladin - Priest - Rogue - Shaman - Warlock - Warrior

 

Protection Paladin

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

Retribution Paladin

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

Holy Paladin

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

 

.................................Protection Paladin.......................................

 

Általános Változások:

A Crusader Strike és a Hammer of the Righteous egyaránt elérhető Protectionon és közös CD-n osztoznak.

A Shield of the Righteous minden használat után 3 másodpercre csökkenti a Paladint ért Physical sebzést a Masteryje alapján (az időtartamot fel lehet stackelni).

A Sanctity of Battle passzív képesség már Protectionon is jelen van, tehát a Haste-ünk csökkenti a CD-t, illetve a Global CD-t majd minden képességen.

A Shield of the Righteoust már csak 3 Holy Powernél lehet használni.

3 helyett már 5 Holy Powert lehet összegyűjteni, de továbbra is csak 3-at lehet felhasználni képességekhez.

Minden sikeres Shield of the Righteous egy stack Bastion of Gloryt ad, ami növeli a Word of Glory illetve az Eternl Flame erejét.

Paladinnál a "szabványosított tank erősítő" a Guarded by the Light képében nyilvánul meg, ami az aktuális Attack Powerünk 50%-ának megfelelő Spell Powert biztosít nekünk és minden képességünket függetleníti a hagyományos Spell Powertől.

 

Korábban szerepelt itt olyan, hogy a Paladinnak is van Riposte képessége (ez Parry és Dodge értéke alapján ad Critial Strikeot), ami csak egy formátum másolás közben elkövetett hiba... melyet nem is sikerült időben észlelni. Ez még véletlenül sem igaz, senki se próbálja meg a Parry vagy Dodge alapú Prot Palát.

 

Talent:

 

Tier1: Speed of Light vagy Long Arm of the Law


Speed of Light: 70%-kal növeli a mozgási sebességet 8 másodpercre.
Long Arm of the Law: sikeres Judgementek után 45%-kal növeli a mozgási sebességet 3 másodpercre.
Pursuit of Justice: 15%-kal növeli a mozgási sebességet passzívan és további 5%-kal minden Holy Power után, maximum 15%-ig


Tier2: Fist of Justice vagy Evil is a Point of View

Fist of Justice: 6 másodperces stunn. Lecserélri a Hammer of Justicet.
Repentance: l percre elkábítja a célpontot, minden nemű sebzés (Censuret leszámítva) leszedi ezt a kábítást. Használható Demon, Dragonkin, Giant, Humanoid és Undead ellen.
Evil is a Point of View: a Turn Evil használható Humanoid és Beast targetek ellen is.

 

Tier3: Eternal Flame

Selfless Healer: a sikeres Judgementek 35%-kal csökkentik a következő Flash of Light cast idejét és mana költségét minden stack után és 20%-kal növeli a hatékonyságát stackenként, ha máson használják. 3x stackelhet fel.
Eternal Flame: 1-3 Holy Powerig használható heal, ami healel egyszer azonnal illetve ~ 30 másodpercre egy HOTot rak fel a célpontra, ami ~2,5 másodpercenként még healel. A heal mértéke Holy Powerenként nő. a HOT 50%-kal erősebb, ha a paladinon használják.
Lecseréli a Word of Gloryt.
Sacred Shield: a paladin 30 másodpercre egy pajzsot rakhat a célpontjára, ez ~6 másodpercenként AP vagy SP mennyiségtől függően absorbot rak fel. Alapesetben egyszerre csak egy célponton lehet Sacred Shield.
Holyn nem limitált a célpontok száma, viszont 3 chargot kap, amik 10 másodpercenként töltenek vissza

 

Tier4: Unbreakable Spirit

Hand of Purity: 6 másodpercre védelmező mágiát tesz a paladin célpontjára, ez 10%-kal csökkenti az elszenvedett sebzéseket és 80%-kal csökkenti a periodikus képességekből kapott sebzést.
Unbreakable Spirit: 50%-kal csökkenti a Divine Shield, Divine Protection és Lay on Hands képességek visszatöltési idejét.
Clemency: a Hand of Freedom, Hand of Protection, Hand of Sacrefice és Hand of Salvation képességeket 2x lehet használni egymás után anélkül, hogy CD-re kerülne.

 

Tier5: Divine Purpose vagy Holy Avenger (az utóbbi egyszerre használható védelmi és támadási célokra)

Holy Avenger: a Holy Powert generáló képességek 30%-kal többet sebeznek illetve healelnek és azonnal 3 Holy Powert adnak 18 másodpercig.
Sanctified Wrath: az Avenging Wrath 50%-kal tovább aktív és felerősíti 1-1 talent képességeit.
Holy: csökkenti a Holy Shock visszatöltési idejét 50%-kal és 20%-kal növeli a critikus heal esélyét.
Protection: 50%-kal csökkenti a Judgement visszatöltési idejé, illetve a Judgement további 1 Holy Powert generál. Ezen kívül az Avenging Wrath 20%-kal növeli a kapott healeket.
Retribution: 50%-kal csökkenti a Hammer of Wrath vissszatöltési idejét.
Divine Purpose: a Holy Powerbe kerülő képességek 25% eséllyel aktiválják a Divine Purpose effectet. Ennek köszönhetően a következő Holy Powerbe kerülő képesség ingyenes lesz és úgy fog viselkedni, mintha 3 Holy Powernél használták volna.

 

Tier6: Light’s Hammer vagy Execution Sentence

Holy Prism: a paladin fényt lő ki a célpontja felé, ezzel egyfajta prizmává változtatja. Ha a célpont ellenség, akkor Holy damaget okoz neki és 15 yardon belül 5 szövetségest healel. Ha a célpont szövetséges, akkor őt healeli és 15 yardon belül Holy damaget okoz 5 ellenségnek.
Light’s Hammer: a paladin egy kalapácsot dobhat az általa meghatározott helyre 14 másodpercre, ez 10 yardon belül Arcing Light effectet fog létrehozni. Arcing Light: Holy damaget okoz az ellenségeknek és lassítja őket 50%-kal 2 másodpercenként. Ezen kívül healeli a szövetségeseket 2 másodpercenként.
Execution Sentence: a paladin egy kalapácsot idéz a célpontja fölé, ami 10 másodperc alatt lezuhan, ez idő alatt nagyobb mennyiségű Holy damaget okoz. Ez a sebzés először kevés, de idővel fokozódik, majd a végén egyben sebez sokat. A képesség Dispellezése azonnal aktiválja a végső sebzést.
Ha szövetségesen használják, akkor 10 másodperc alatt Healel, kezdetben keveset majd egyre többet és a végén egyben healel nagyot. A képesség Dispellezése azonnal aktiválja a végső healt.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek:
Glyph of Alabaster Shield
Glyph of Avenging Wrath vagy Glyph of Divine Protection (ha a bossok mellesleg kevés a spell damage a physicalhoz viszonyítva)
Glyph of Hand of Sacrifice

 

Másodlagos Glyphek:
Glyph of Falling Avenger
Glyph of Seal of Blood
Glyph of Winged vegance

 

Statok:
Két irányba lehet felépíteni a Tank Paladint: Haste vagy Mastery (a szerveren a Haste felépítéses sokkal erősebb.)


Haste felépítésnél a CD-k csökkentése a cél, itt a priotitás:
Strength > Hit (7.5%) = Expertise > Haste > Mastery > Parry > Dodge > Crit


Mastery felépítésnél a mastery által felfogott Physical sebzés növelése a cél, itt a prioritás:
Strength > Hit (7.5%) = Expertise > Mastery > Haste > Parry > Dodge > Crit


 

 

Gem, Enchant:

 

Masterys:

Meta: Austere Primal Diamond (stamina + 2% armor)

Indomitable Primal Diamond (324 Stami+a legendary erősítés)
Red: Fine Vermilion Onyxg (parry + mastery)
Yellow: Fractured Sun’s Radiance (mastery)
Blue: Puissant Wild Jade (stamina + mastery)


Shoulders: Greater Ox Horn Inscription
Back: Enchant Cloak- Greater Protection
Chest: Enchant Chest- Glorious Stat
Wrists: Enchant Bracer- Mastery / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Mastery vagy Haste/ Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Ironscale Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren’s Step
Weapon: Enchant Weapon - Dancing Steel

 

Hastes (ez sokkal hatékonyabb, mint Masterys társa):

Meta: Austere Primal Diamond (stamina + 2% armor)

Indomitable Primal Diamond (324 Stami+a legendary erősítés)
Red: Fierce Vermilion Onyx (str + haste)
Yellow: Quick Sun’s Radiance (haste)
Blue: Forceful Wild Jade (haste + stamina)


Shoulders: Greater Ox Horn Inscription
Back: Enchant Cloak- Greater Protection
Chest: Enchant Chest- Glorious Stat
Wrists: Enchant Bracer- Mastery / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Haste/ Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Ironscale Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon- Dancing Steel

 

Rota:

 

Tier 5 Talenteknél egyaránt lehet használni Divine Purposet és Holy Avengert is... ezt leginkább a játékstílusunk határozza meg. A Purpose igen nagy eséllyel proccol és könnyen felstackelhetünk a Mastery védelmünkre egy igen komoly uptimeot. A Holy Avengerrel a tank pala Burstje könnyen versenyre kelhet bármely tényleges DPS talenttel, illetve felhasználható még irányított DefCD-nek is. 18 sec alatt ugyanis egészen emberes Mastery védelmet stackelhetünk fel.

0

 

Single Target Prioritás:

~

A Sealjeinket helyzettől függően váltogassuk. Ha nagyon nagyokat kapunk a bosstól és a healeknek kimondottan nehéz minket életben tartani, akkor Seal of Insight . Ha nagyokat kapunk a bosstól, de a healek jól bírják, akkor a damageünk növelé érdekében legyen Seal of Truth. Ha AOE damagere van szükségünk, akkor meglepő módon a Seal of Insight az ajánlott ( Seal of Righteousness egyszerűen gyenge)

~

Shield of the Righteous - olyan gyakran kell használni, amilyen gyakran csak lehet (mivel a damage csökkentő effectje stackelődik... de azért nem árt 1-1 komolyabb támadás levédésre tartalékolni egyet).

~

Crusader Strikeot CD-re kell nyomni

~

Judgementet szintén CD-re kell nyomni

~

Avenger’s Shieldet CDről CDre lehet tolni, függetlenül attól, hogy van Grand Crusader proccunk vagy nincs

~

Hammer of Wrathot Avenging Wrath közben illletve 20% HP alatt non-stop mehet

~

Consecration szintén mindig legyen lent

~

Holy Wrath - csak fillerként használjuk

 

Gyakorlatban ez valahogy így néz majd ki:
~
Crusader Strike
  ~
Judgement
  ~
Filler
  ~
Crusader Strike
  ~
Filler
  ~
Judgement
  ~
Crusader Strike
  ~
Filler
  ~
Filler

 

Multi Target Prioritás:

 

~

Shield of the Righteous - olyan gyakran kell használni, amilyen gyakran csak lehet (mivel a damage csökkentő effectje stackelődik... de azért nem árt 1-1 komolyabb támadás levédésre tartalékolni egyet).

~

Hammer of the Righteoust CD-re kell nyomni

~

Judgementet szintén CD-re kell nyomni

~

Consecration magasabb priot élvez, ha épp nincs Grand Crusader proccunk.

~

Avenger’s Shieldet akkor éri meg igazán használni, ha van Grand Crusader proccunk.

~

Holy Wrathot használjuk fillernek


Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

 

>>> Protection Paladin Tank Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

 

.....................................Retribution Paladin.......................................

 

Alapvető Változások:

3 helyett már 5 Holy Powert lehet összegyűjteni, de továbbra is csak 3-at lehet felhasználni képességekhez.

The Art of War talent már reseteli az Exocrismen lévő CD-t.

Az Exocrism és a Judgement 1-1 Holy Powert adnak.

 

Talent:

 

Tier1: Speed of Light vagy Long Arm of the Law


Speed of Light: 70%-kal növeli a mozgási sebességet 8 másodpercre.
Long Arm of the Law: sikeres Judgementek után 45%-kal növeli a mozgási sebességet 3 másodpercre.
Pursuit of Justice: 15%-kal növeli a mozgási sebességet passzívan és további 5%-kal minden Holy Power után, maximum 15%-ig


Tier2: Fist of Justice

Fist of Justice: 6 másodperces stunn. Lecserélri a Hammer of Justicet.
Repentance: l percre elkábítja a célpontot, minden nemű sebzés (Censuret leszámítva) leszedi ezt a kábítást. Használható Demon, Dragonkin, Giant, Humanoid és Undead ellen.
Evil is a Point of View: a Turn Evil használható Humanoid és Beast targetek ellen is.

Tier3: Selfless Healer

Selfless Healer: a sikeres Judgementek 35%-kal csökkentik a következő Flash of Light cast idejét és mana költségét minden stack után és 20%-kal növeli a hatékonyságát stackenként, ha máson használják. 3x stackelhet fel.
Eternal Flame: 1-3 Holy Powerig használható heal, ami healel egyszer azonnal illetve ~ 30 másodpercre egy HOTot rak fel a célpontra, ami ~2,5 másodpercenként még healel. A heal mértéke Holy Powerenként nő. a HOT 50%-kal erősebb, ha a paladinon használják.
Lecseréli a Word of Gloryt.
Sacred Shield: a paladin 30 másodpercre egy pajzsot rakhat a célpontjára, ez ~6 másodpercenként AP vagy SP mennyiségtől függően absorbot rak fel. Alapesetben egyszerre csak egy célponton lehet Sacred Shield.
Holyn nem limitált a célpontok száma, viszont 3 chargot kap, amik 10 másodpercenként töltenek vissza

 

Tier4: Clemency

Hand of Purity: 6 másodpercre védelmező mágiát tesz a paladin célpontjára, ez 10%-kal csökkenti az elszenvedett sebzéseket és 80%-kal csökkenti a periodikus képességekből kapott sebzést.
Unbreakable Spirit: 50%-kal csökkenti a Divine Shield, Divine Protection és Lay on Hands képességek visszatöltési idejét.
Clemency: a Hand of Freedom, Hand of Protection, Hand of Sacrefice és Hand of Salvation képességeket 2x lehet használni egymás után anélkül, hogy CD-re kerülne.

 

Tier5: Holy Avenger

Holy Avenger: a Holy Powert generáló képességek 30%-kal többet sebeznek illetve healelnek és azonnal 3 Holy Powert adnak 18 másodpercig.
Sanctified Wrath: az Avenging Wrath 50%-kal tovább aktív és felerősíti 1-1 talent képességeit.
Holy: csökkenti a Holy Shock visszatöltési idejét 50%-kal és 20%-kal növeli a critikus heal esélyét.
Protection: 50%-kal csökkenti a Judgement visszatöltési idejé, illetve a Judgement további 1 Holy Powert generál. Ezen kívül az Avenging Wrath 20%-kal növeli a kapott healeket.
Retribution: 50%-kal csökkenti a Hammer of Wrath vissszatöltési idejét.
Divine Purpose: a Holy Powerbe kerülő képességek 25% eséllyel aktiválják a Divine Purpose effectet. Ennek köszönhetően a következő Holy Powerbe kerülő képesség ingyenes lesz és úgy fog viselkedni, mintha 3 Holy Powernél használták volna.

 

Tier6: Execution Sentence

Holy Prism: a paladin fényt lő ki a célpontja felé, ezzel egyfajta prizmává változtatja. Ha a célpont ellenség, akkor Holy damaget okoz neki és 15 yardon belül 5 szövetségest healel. Ha a célpont szövetséges, akkor őt healeli és 15 yardon belül Holy damaget okoz 5 ellenségnek.
Light’s Hammer: a paladin egy kalapácsot dobhat az általa meghatározott helyre 14 másodpercre, ez 10 yardon belül Arcing Light effectet fog létrehozni. Arcing Light: Holy damaget okoz az ellenségeknek és lassítja őket 50%-kal 2 másodpercenként. Ezen kívül healeli a szövetségeseket 2 másodpercenként.
Execution Sentence: a paladin egy kalapácsot idéz a célpontja fölé, ami 10 másodperc alatt lezuhan, ez idő alatt nagyobb mennyiségű Holy damaget okoz. Ez a sebzés először kevés, de idővel fokozódik, majd a végén egyben sebez sokat. A képesség Dispellezése azonnal aktiválja a végső sebzést.
Ha szövetségesen használják, akkor 10 másodperc alatt Healel, kezdetben keveset majd egyre többet és a végén egyben healel nagyot. A képesség Dispellezése azonnal aktiválja a végső healt.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek:
Glyph of Mass Exorcism
Glyph of Hand of Sacrifice
Glyph of Inquisition

 

Másodlagos Glyphek (igazából mindegy):
Glyph of Winged Vengeance
Glyph of Falling Avenger
Glyph of Fire From the Heavens

 

Statok:

 

Strength: elsődleges statunk. Megnöveli sebzésünket valamint a crit sebzés esélyét.
Hit: növeli a támadások találati valószínűségét (meleeknél 7.5% a cap).
Mastery: a Crusader Strike, Hammer of the Righteous, Hammer of Wrath, Templar’s Verdict és Divine Storm képességek a mastery értéke alapján további Holy Damaget okoznak.
Haste: csökkenti majdnem az összes képesség visszatöltési idejét és a támadási sebességet.
Crit: növeli a kritikus sebzés esélyét.


Stat prioritás:

 

 Strength > Hit (7.5%) = Expertise > Haste > Mastery > Crit

 

Gem, Enchant:

 

496 ilvl-ig (T14 4P):

 

496 ilvl (T14 4P) – 556 ilvl (T16 4P) között

Meta: Reverberating Primal Diamond (strength + 3% crit) / Capacitive Primal Diamond

Meta: Reverberating Primal Diamond (strength + 3% crit) / Capacitive Primal Diamond

Red: Bold Inferno Ruby (strength)

 

Red: Fierce Vermilion Onyx (str + haste)

Yellow: Fierce Vermilion Onyx (str + haste)

 

Yellow: Quick Sun’s Radiance (haste)

Blue: Etched Imperial Amethyst (str + hit)

 

Blue: Lighting Wild Jade (haste + hit)

556 ilvl-től (T164P):

 

Ha gemek nélkül megvan a 43% haste cap:

Meta: Reverberating Primal Diamond (strength + 3% crit) / Capacitive Primal Diamond

 

Meta: Reverberating Primal Diamond (strength + 3% crit) / Capacitive Primal Diamond

Red: Wicked Vermilion Onyx (exp + haste) / Fierce Vermilion Onyx (str + haste) - amíg nem kell Expertisera reforgeolni

 

Red: Keen Vermilion Onyx (exp + mastery) / Fierce Vermilion Onyx (str + haste) - amíg nem kell Expertisera reforgeolni

Yellow: Quick Sun’s Radiance (haste)

 

Yellow: Quick Sun’s Radiance (haste)

Blue: Lighting Wild Jade (haste + hit)

 

Blue: Sensei's Wild Jade (mastery + hit)

     

 


Shoulders: Greater Tiger Fang Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Critical Strike / Swordguard Embroidery (Tailoring))
Chest: Enchant Chest- Glorious Stat
Wrists: Enchant Bracer- Exceptional Strength / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Super Strength / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Angerhide Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren’s Step
Weapon: Dancing Steel

 

Rota:

 

 

Single Targetre:

 

A képességeink visszatöltését ugyan gyorsíthatjuk Haste stackeléssel, azonban mindegyik eltérő idő alatt tölt vissza. Ez a lista úgy lett összeállítva, hogy ezt számításba vette, így megszakítás nélkül nyomkodhatjuk képességeinket.

Ameddig nem értük el az 5 Holy Powert a Holy Power töltő spellek priot élveznek, majd ha megvan az 5 Holy Power azt mindenek előtt el kell költeni.
És ez alól kivétel az amikor semmi nem elérhető csak a Templar's Verdict.

Kezdőknek nagy segítség lehet a CLC Ret addon (letöltéshez katt a kék szövegre), ami a beállításaink alapján mutat egy rotát, így könnyítve meg a dolgunkat. A használathoz szükséges "kódokat" a Word fájlban találjátok.

Ha egy kicsit szeretnénk csalni, akkor szerhetünk be Craftolt Holy Pala Gladiator Settet ( ----- Gladiator's Ornamented -----), melynek 4 Set Bonusa 1 Holy Powert ad minden Flash of Light után. Ha ezt fight előtt felvesszük, akkor Flash of Lighttal stackelhetünk magunkra Holy Powert, melyet pull közben (és gear visszaváltás kíséretében) elhasználhatjuk Inquisitionre.... így nem veszik el időnk.

~

Az Inquisitiont mindig fent kell tartani (mindenképp 3 Holy Powerrel toljuk el, azonban ezt megtehetjük akkor, mikor 5 Holy Powerünk van és akkor is, mikor 3)

~

Templar's Verdict 5 Holy Poweren (nem lesz erősebb, viszont nem lesz időkiesésünk)

~

Hammer of Wrath ... már ha elérhető

~

Crusader Strike

~

Judgement

~

Exorcism

~

Ezen a ponton mehet egy Templar's Verdict 3 Holy Powernél

~

Execution Sentence - ez snapshotol, tehát akkor toljuk el, mikor a legtöbb erősítőnk aktív

 

Burst:

Burstöt úgy kezdünk, hogy egyszerre elnyomjuk a Guardian of Ancient Kingset, az Avenging Wrathot és a Holy Avengert.

Ha Tier 5 Talentok közül Divine Purposet vagy Sanctified Wrathot raktunk ki, akkor követjük a fenti rotát. (értelem szerűen annyi eltéréssel, hogy beékeljük a rotába az ingyen Templar's Verdictet vagy gyakrabban nyomogatjuk a Hammer of Wrathot).

Ha Holy Avengert használunk, akkor a rota némileg egyszerűsödik: Crusader Strikeot vagy Hammer of Wrathot használunk az instant 3 Holy Power generáláshoz és Templar's Verdictre kültjük el. Tehát a rotánk így fog kinézni: Hammer of Wrath Templar's Verdict Crusader Strike Templar's Verdict ► stb...

 

Multi Targetre:

Követjük az alaprotát annyi eltéréssel, hogy:

~

2 targettőll a Crusader Strikeot Hammer of the Righteousra cseréljük

~

3 targettőll a Templar's Verdictet Divine Stormra cseréljük

~

4 targettől a Seal of Truthot Seal of Righteousnessre cseréljük

 

 


Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

 

>>> Retribution Paladin DPS Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

 

 

 

.......................................Holy Paladin..........................................

 

Alapvető változások:

3 helyett már 5 Holy Powert lehet összegyűjteni, de továbbra is csak 3-at lehet felhasználni képességekhez.
A Sanctity of Battle passzív képesség már Holyn is jelen van, ezzel csökkenti a CD-t majd minden fontosabb képességen.

 

Talent:

 

Tier1: Speed of Light


Speed of Light: 70%-kal növeli a mozgási sebességet 8 másodpercre.
Long Arm of the Law: sikeres Judgementek után 45%-kal növeli a mozgási sebességet 3 másodpercre.
Pursuit of Justice: 15%-kal növeli a mozgási sebességet passzívan és további 5%-kal minden Holy Power után, maximum 15%-ig


Tier2: Fist of Justice vagy Evil is a Point of View

Fist of Justice: 6 másodperces stunn. Lecserélri a Hammer of Justicet.
Repentance: l percre elkábítja a célpontot, minden nemű sebzés (Censuret leszámítva) leszedi ezt a kábítást. Használható Demon, Dragonkin, Giant, Humanoid és Undead ellen.
Evil is a Point of View: a Turn Evil használható Humanoid és Beast targetek ellen is.

 

Tier3: Eternal Flame

Selfless Healer: a sikeres Judgementek 35%-kal csökkentik a következő Flash of Light cast idejét és mana költségét minden stack után és 20%-kal növeli a hatékonyságát stackenként, ha máson használják. 3x stackelhet fel.
Eternal Flame: 1-3 Holy Powerig használható heal, ami healel egyszer azonnal illetve ~ 30 másodpercre egy HOTot rak fel a célpontra, ami ~2,5 másodpercenként még healel. A heal mértéke Holy Powerenként nő. a HOT 50%-kal erősebb, ha a paladinon használják.
Lecseréli a Word of Gloryt.
Sacred Shield: a paladin 30 másodpercre egy pajzsot rakhat a célpontjára, ez ~6 másodpercenként AP vagy SP mennyiségtől függően absorbot rak fel. Alapesetben egyszerre csak egy célponton lehet Sacred Shield.
Holyn nem limitált a célpontok száma, viszont 3 chargot kap, amik 10 másodpercenként töltenek vissza

 

Tier4: Unbreakable Spirit

Hand of Purity: 6 másodpercre védelmező mágiát tesz a paladin célpontjára, ez 10%-kal csökkenti az elszenvedett sebzéseket és 80%-kal csökkenti a periodikus képességekből kapott sebzést.
Unbreakable Spirit: 50%-kal csökkenti a Divine Shield, Divine Protection és Lay on Hands képességek visszatöltési idejét.
Clemency: a Hand of Freedom, Hand of Protection, Hand of Sacrefice és Hand of Salvation képességeket 2x lehet használni egymás után anélkül, hogy CD-re kerülne.

 

Tier5: Divine Purpose

Holy Avenger: a Holy Powert generáló képességek 30%-kal többet sebeznek illetve healelnek és azonnal 3 Holy Powert adnak 18 másodpercig.
Sanctified Wrath: az Avenging Wrath 50%-kal tovább aktív és felerősíti 1-1 talent képességeit.
Holy: csökkenti a Holy Shock visszatöltési idejét 50%-kal és 20%-kal növeli a critikus heal esélyét.
Protection: 50%-kal csökkenti a Judgement visszatöltési idejé, illetve a Judgement további 1 Holy Powert generál. Ezen kívül az Avenging Wrath 20%-kal növeli a kapott healeket.
Retribution: 50%-kal csökkenti a Hammer of Wrath vissszatöltési idejét.
Divine Purpose: a Holy Powerbe kerülő képességek 25% eséllyel aktiválják a Divine Purpose effectet. Ennek köszönhetően a következő Holy Powerbe kerülő képesség ingyenes lesz és úgy fog viselkedni, mintha 3 Holy Powernél használták volna.

 

Tier6: Holy Prism vagy Light’s Hammer

Holy Prism: a paladin fényt lő ki a célpontja felé, ezzel egyfajta prizmává változtatja. Ha a célpont ellenség, akkor Holy damaget okoz neki és 15 yardon belül 5 szövetségest healel. Ha a célpont szövetséges, akkor őt healeli és 15 yardon belül Holy damaget okoz 5 ellenségnek.
Light’s Hammer: a paladin egy kalapácsot dobhat az általa meghatározott helyre 14 másodpercre, ez 10 yardon belül Arcing Light effectet fog létrehozni. Arcing Light: Holy damaget okoz az ellenségeknek és lassítja őket 50%-kal 2 másodpercenként. Ezen kívül healeli a szövetségeseket 2 másodpercenként.
Execution Sentence: a paladin egy kalapácsot idéz a célpontja fölé, ami 10 másodperc alatt lezuhan, ez idő alatt nagyobb mennyiségű Holy damaget okoz. Ez a sebzés először kevés, de idővel fokozódik, majd a végén egyben sebez sokat. A képesség Dispellezése azonnal aktiválja a végső sebzést.
Ha szövetségesen használják, akkor 10 másodperc alatt Healel, kezdetben keveset majd egyre többet és a végén egyben healel nagyot. A képesség Dispellezése azonnal aktiválja a végső healt.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek:
Glyph of Light of Dawn
Glyph of Flash of Light
Glyph of Illumination

 

Másodlagos Glyphek:
Glyph of Fire from the Heavens
Glyph of Winged Vengeance
Glyph of Pillar of Light

 

Statok:

 

Intellect: elsődleges statunk. Megnöveli healünket valamint a crit heal mértékét.
Spirit: növeli az 5 másodpercenként visszatöltött mana mennyiségét
Mastery: minden heal mastery által meghatározott %-át absorb sheildként rakja fel a célpontra. Ez nem vonatkozik a Beacon of Light okozta healekre.
Haste: csökkenti a képességek betöltési idejét és csökkenti a Holy Shock, Judgement, Cruasder Strike és Hammer of Wrath képességek visszatöltési idejét.
Crit: növeli a kritikus heal esélyét.


Stat prioritás:

 

 Intellect > Spirit > Mastery > Haste > Crit

 

Gem, Enchant:

 

Meta: Burning Primal Diamond (intellect + 3% crit)
Red: Brilliant Vermilion Onyx (intellect)
Yellow: Artful Vermilion Onyx (intellect + mastery)
Blue: Purified Imperial Amethyst (intellect + spirit)


Shoulders: Greater Crane Wing Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Intellect / Lightweave Embroidery (Tailoring)
Chest: Enchant Chest- Glorious Stat
Wrists: Enchant Bracer- Superior Intellect / Fur Lining - Intellect (Leatherworking)
Hands: Enchant Gloves- Superior Mastery
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Greater Cerulean Spellthread
Feet: Enchant Boots- Pandaren’s Step
Weapon: Enchant Weapon- Jade Spirit, (off-handre Major Intellect)

 

Rota:

Mindig Seal of Insightban healeljünk!!!

Beacon of Lightot és az Eternal Flame-et mindig tartsuk fent a tankon. (Ha Tier 3-ban a Sacred Shieldet választottuk, akkor azt tartsuk fent). Ha szükségesnek érezzük, akkor nyugodtan váltogassuk, hogy éppen kin van a Beacon of Light (ha nagyon gyakran kell váltogatni, akkor megéri berakni a Glyph of Beacon of Lightot).

   

 

Heal képességeink:

~

Beacon of Light- bárkire felrakható "heal másoló" képesség. Bárkire nyomunk healt, a Beaconös embert annak megkapja egy részét. A Holy Lightot 100%-ban másolja, a Holy Radiance, Light of Dawn, Light's Hammer és Holy Prism képességeket 15%-ban, minden egyéb forrásból származó healt pedig 50%-ban.

~

Holy Shock - erős instant heal, ami Holy Powert is tölt . Ezt CD-n kell tartani

~

Light of Dawn - AOE heal, ami Holy Power függvényében healel

~

Holy Light - #########

~

Divine Light - #######

~

Flash of Light - ########

~

Holy Radiance - #######

 

Tank healelés:

 

Kis damage esetén:

  ~

Tartsuk az fent az aktuálisan bántalmazott tankon a Beacon of Lightot és az Eternal Flame-et (vagy Sacred Shieldet)

  ~

Healelgessük azokat a raidtagokat, akik healt igényelnek, a Beacon of Light ezekből kitartja a tankot

  ~

Holy Shockot nyomjuk CD-re (de ne a tankra)

 

Közepes damage esetén:

 
  ~

Dobjunk Eternal Flame-et a csapat többi tagjára is

  ~

Használjuk a Holy Shockot a tankon

  ~

Használjunk Divine Lightot, ha a tankunk Low HP-ra kerülne

 

Hosszabb távon nagy damage esetén:

  ~

Hagyatkozzunk a Divine Light , Holy Shock , Eternal Flame triora és mindet a tankra nyomjuk

  ~

Mondjunk le a Holy Lightról, ugyanis a hosszú castideje hátrány

     

 

AOE heal:

~

Tegyünk Beacon of Lightot arra a tankra, aki a legtöbb damaget kapja

~

6 target alatt dobáljunk fel a lehető legtöbb emberre Eternal Flame-et (3 Holy Powerrel és lehetőleg azokra tegyünk elsőnek, akiknek valóban kell a heal)

~

Az Eternal Flamehez generáljunk Holy Powert Holy Shockkal, Holy Radiance-szel és Divine Lighttal

~

Holy Shockot ugyanúgy tartsuk CD-n (lehetőleg ne overhealeljünk)

~

Holy Radianceet akkor toljuk mikor össze van stackelve a csapat

~

Ha a stackelés nem lehetséges, vagy még nincs rá szükség, akkor healelgessük a Beacon of Lightos embert Divine Lighttal

~

Ha össze vagyunk stackelve és jelentős a raid damage, akkor a Holy Powerünket Light of Dawnra ajánlott elkölteni

 


Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

 

>>> Holy Paladin Healing Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

By Melchior, Ottoman, Davee

 
 
Forgotten Society (c) 2016