Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Warrior Guide 5.4 ...
2019 jún. 13

Kasztokról > Death Knight - Druid - Hunter - Mage - Monk- Paladin - Priest - Rogue - Shaman - Warlock - Warrior

 

Arms Warrior

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

Fury Warrior

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

Protection Warrior

1. Bevezetés

2. Talent

3. Glyph

4. Statok

5. Gem, Enchant

6. Rota

7. Item fejlődés (Gearing Up)

 

 

 

.......................................Arms Warrior..............................................

 

Alapvető változások:

Nincs többé Stance Dancing.

Teljesen át lettek alakítva a támadó Stancek. Az Battle Stance és Bersekrer Stance már csak a Rage generálást befolyásolják.

A Rend, mint megújítandó DOT megszűnt, helyette bekerült a Deep Wounds, amit kb minden képesség autonmatán felrak.

Az Overpowert már nem a Rend DOT-ja aktivál, helyette a Mortal Strike használata aktiválja.

 

Talent:

 

Tier1: Juggernaut vagy Double Time


Juggernaut: a Charge 20 másodperc helyett 12 másodperc alatt tölt vissza.

Double Time: a Charge egymás után 2x használható, 1-1 stack 20 másodperc alatt tölt vissza.

Warbringer: a Charge 4 másodpercre leköti a célpontot és 50%-kal lassítja a mozgási sebességét a következő 15 másodpercre.

 

Tier2: Enraged Regeneration vagy Impending Victory

Enraged Regeneration: aktiváláskor azonnal visszatölt 10% HP-t majd a következő 5 másodperc alatt további 10%-ot. A képesség Stunn alatt használható. Enrage alatt a heal duplázódik.

Second Wind: 35% HP alatt aktiválódik és folyamatosan 3% HP-t tölt vissza 1 másodpercenként.

Impending Victory: Instant támadás, ami kis sebzést okot és visszatölt 20% HP-t. Ha a Warrior szintjéhez közel állót öl meg, akkor a képesség azonnal visszatölt. A képesség lecseréli a Victory Rusht.

 

Tier3: Piercing Howl vagy Disrupting Shout (első, ha AOE lassítás kell, második, ha AOE szakítás)

Staggering Shout: üvöltés, ami minden 20 yardon belüli lassított célpontot 5 másodpercre leköt. A sebzés megtörheti a lekötést.

Piercing Howl: üvöltés, ami lelassít minden 15 yardon belüli embert 50%-kal 15 másodpercre.

Disrupting Shout: üvöltés, ami megszakít minden spellt 10 yardon belül és 4 másodpercig akadályozza továbbiak indítását. Ez a képesség és a Pummel 15 másodperces CD-n osztoznak.

 

Tier4: Bladestorm (ha AOE kell) vagy Dragon Roar (ha Single Target)

Bladestorm: 6 másodpercig tartó AOE támadás, ami 180% Weapon sebzést okoz 1 másodpercenként mindenkinek 8 yardon belül. Bladestorm alatt a Warriornál továbbra is működik a Parry, Dodge és Block, továbbá immunis a lassításokkal szemben. Azonban Bladestorm alatt csak Shout képességeket használhat.

Shockwave: a Warrior Shockhullámot lő maga elé, ez közepes sebzést okoz és 4 másodpercre stunnol mindenkit a Warrior előtt 10 yardon belül. Ha a képesség 3 vagy több célpontot talál el, akkor 20 másodperc CD-t szed le a Shockwaveről.

Dragon Roar: üvöltés, ami komolyabb sebzést okoz mindenkinek 8 yardon belül, és 0,5 másodpercre stunnol. A Dragon Roar mindig crittel és teljesen átüti az armort.

 

Tier5: Vigilance

Mass Spell Reflection: visszaveri a következő spellt, ami a Warriort vagy a 20 yardon belül lévő csapattársait érné a következő 5 másodpercben.

Safeguard: a képességgel a Warrior egy közeli szövetségeséhez rohan, ezzel leszedve magáról és átvállalja a célpontját érő következő melee vagy ranged támadást és 20%-kal csökkenti a célpontot ért sebzést 6 másodpercre. A képesség lecseréli az Intervenet.

Vigilance: védőurát rak egy szövetséges célpontra, ez 12 másodpercre csökkenti a célpontot ért sebzést 30%-kal. A Vigilance hatása alatt a Taunton nincs CD.

 

Tier6: Bloodbath (AOE) vagy Storm Bolt (Single Target)

Avatar: 24 másodpercre növeli a Warrior által okozott sebzést 20%-kal, illetve megtör minden lekötés és lassítás effectet.

Bloodbath: a következő 12 másodpercben a speciális támadások (nem auto attack) további 30% sebzést okoznak 6 másodperces Bleed formájában. Míg a Bleed effect aktív, az érintett(ek) 50%-kal lassabban mozog(nak).

Storm Bolt: .a Warrior hozzávágja fegyverét a célponthoz, ez 125% Weapon sebzést okoz és stunnol 4 másodpercre. Amennyiben a célpont immunis a stunnra a képesség 125% helyett 500% sebzést okoz.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek: (az első 2 fix, az utolsó 2 bossfüggő)
Glyph of Death from Above
Glyph of Colossus Smash
Glyph of Sweeping Strikes (ha aoe kell)
Glyph of Bull Rush (ha nem kell aoe)

 

Másodlagos Glyphek: (nincs semmi fontos)
Glyph of Blazing Trail
Glyph of Burning Anger
Szabadon választott

 

Statok:

 

Strength: elsődleges statunk. Megnöveli sebzésünket valamint a crit sebzés esélyét.

Hit: növeli a támadások találati valószínűségét (melee hit cap 7,5%).

Mastery: X% esélyt ad arra, hogy a melee támadások egy tovbbi melee támadást indítanak, ami a rendes sebzés 55%-át sebzi.

Haste: növeli a támadási sebességet (dísz).

Crit: növeli ütéseink kritikus sebzését , nagyobb eséllyen Enragelünk.


Stat prioritás:

 

 Strength > Hit (7,5%) = Expertise > Critical Strike> Mastery > Haste

 

Gem, Enchant:

 

Meta: Reverberating Primal Diamond (strength + 3% crit)
Red: Inscribed Vermilion Onyx (strength + critt)
Yellow: Smooth Sun's Radiance (crit)
Blue: Piercing Wild Jade (crit + hit) (ha a socket bonus nem strength vagy crit, akkor Inscribed Vermilion Onyx)


Shoulders: Greater Tiger Fang Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Critical Strike
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Exceptional Strength / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Super Strength / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Angerhide Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon -  Dancing Steel

 

Rota:

 

A Stancek megváltoztak, így már csak a Rage termelés szempontjából van szerepük, alapesetben Battle Stance kell (ekkor a képességek termelnek Raget), ha a Warrior komolyabb sebzésnek van kitéve, akkor Berserker Stance kell (ekkor az elszenvedett sebzés termeli a Raget).

 

Single Target Prioritás:

Az idő, míg a Colossus Smash Debuffja fent van a targeten fix, tehát sehogy sem nyújthatjuk el. Éppen ezért mindig meg kell várnunk, hogy leessen a Debuffja mielőtt újra használnánk.

~

Colossus Smash - a lehető legtovább kell a célponton tartani, főleg mikor erősebb képességet akarunk használni (kb mindent ez fog meghatározni)

~

Storm Bolt - olyan gyakran kell használni, ahogy a CD engedi, DE csak akkor, ha fentvan a Colossus Smash

~

Dragon Roar - olyan gyakran kell használni, ahogy a CD engedi, DE erősenn ajánlott megvárni vele egy Trinketet vagy Fegyver Enchanttot

~

Slam - első sorban erre kell elhasználni a Raget, DE csak akkor ha van fent Colossus Smash (ez idő alatt addig kell spamelni, míg a Rage kitart)

~

Mortal Strike - mikor nincs aktív Colossus Smash vagy Rage-re van szükség (ezt is kb. CD-n lehet tartani)

~

Overpower - kisebb gearben erre kell elhasználi a Raget, mikor nincs fent a Colossus Smash (nagy gearben a képesség kiesik a rotaból). Erősen ajánlott használlni, mikor aktív a Taste of Blood (ekkor nem kerül Ragebe)

~

Heroic Strike - nagyobb gearben kerül be a rotába. A fölösleges Rage elhasználására, mikor nincs fent a Colossus Smash, illetve párhuzamosan kell használni a Slammel, mikor fentvan a debuff

~

Execute - a kivégző rota része. 20% HP alatt átveszi a Slam helyét, tehát megállás nélkül kell spamelni, mikor van aktív Colossus Smash. Használata Taste of Blood passzívot aktívál, ekkor 8 másodpercig ingyenes az Overpower

~

Commanding Shout / Battle Shout - Rage termelésre

 

~

Skull Bannert és Recklessnesst egyszerre toljuk el Burstnél, majd a továbbiakban trinketproccok mellé


 


Multi Targetre (legalább 4):


~

Thunder Clapet kb. 10-12 másodpercenként kell használni, hogy mindig legyen fent a célpontokon a Deep Wounds

~

A Bloodbathet 1-2 erősítővel együtt érdemes használni

~

Bladestormot akkor kell használni, ha a Bloodbath már aktiválva van

~

Sweeping Strikest akkor kell használni, mikor legalább 2-3 Slamre elég Rageünk van (50-75), ugyanis ekkor a képesség pár yardon belül mindenkit sebez

~

Colossus Smasht fel kell rakni, mielőtt belekezdenénk a Slam spamelésbe

~

Slam - non-stop, amíg aktív a Sweeping Strikes

~

Mortal Strikeot csak akkor kell használni, ha nincs elég Rage a fenti képességekre



Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

 

>>> Arms Warrior DPS Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

..........................................Fury Warrior............................................

 

Alapvető változások:

Nincs többé Stance Dancing.

Teljesen át lettek alakítva a támadó Stancek. Az Battle Stance és Bersekrer Stance már csak a Rage generálást befolyásolják.

Új fő támadóképesség került be, a Raging Blow, ez akkor válik használhatóvá, ha az Enrage aktiválódik

 

Talent:

 

Tier1: Juggernaut vagy Double Time


Juggernaut: a Charge 20 másodperc helyett 12 másodperc alatt tölt vissza.

Double Time: a Charge egymás után 2x használható, 1-1 stack 20 másodperc alatt tölt vissza.

Warbringer: a Charge 4 másodpercre leköti a célpontot és 50%-kal lassítja a mozgási sebességét a következő 15 másodpercre.

 

Tier2: Enraged Regeneration

Enraged Regeneration: aktiváláskor azonnal visszatölt 10% HP-t majd a következő 5 másodperc alatt további 10%-ot. A képesség Stunn alatt használható. Enrage alatt a heal duplázódik.

Second Wind: 35% HP alatt aktiválódik és folyamatosan 3% HP-t tölt vissza 1 másodpercenként.

Impending Victory: Instant támadás, ami kis sebzést okot és visszatölt 20% HP-t. Ha a Warrior szintjéhez közel állót öl meg, akkor a képesség azonnal visszatölt. A képesség lecseréli a Victory Rusht.

 

Tier3: Piercing Howl vagy Disrupting Shout (első, ha AOE lassítás kell, második, ha AOE szakítás)

Staggering Shout: üvöltés, ami minden 20 yardon belüli lassított célpontot 5 másodpercre leköt. A sebzés megtörheti a lekötést.

Piercing Howl: üvöltés, ami lelassít minden 15 yardon belüli embert 50%-kal 15 másodpercre.

Disrupting Shout: üvöltés, ami megszakít minden spellt 10 yardon belül és 4 másodpercig akadályozza továbbiak indítását. Ez a képesség és a Pummel 15 másodperces CD-n osztoznak.

 

Tier4: Bladestorm (ha AOE kell) vagy Dragon Roar (ha Single Target)

Bladestorm: 6 másodpercig tartó AOE támadás, ami 180% Weapon sebzést okoz 1 másodpercenként mindenkinek 8 yardon belül. Bladestorm alatt a Warriornál továbbra is működik a Parry, Dodge és Block, továbbá immunis a lassításokkal szemben. Azonban Bladestorm alatt csak Shout képességeket használhat.

Shockwave: a Warrior Shockhullámot lő maga elé, ez közepes sebzést okoz és 4 másodpercre stunnol mindenkit a Warrior előtt 10 yardon belül. Ha a képesség 3 vagy több célpontot talál el, akkor 20 másodperc CD-t szed le a Shockwaveről.

Dragon Roar: üvöltés, ami komolyabb sebzést okoz mindenkinek 8 yardon belül, és 0,5 másodpercre stunnol. A Dragon Roar mindig crittel és teljesen átüti az armort.

 

Tier5: Vigilance

Mass Spell Reflection: visszaveri a következő spellt, ami a Warriort vagy a 20 yardon belül lévő csapattársait érné a következő 5 másodpercben.

Safeguard: a képességgel a Warrior egy közeli szövetségeséhez rohan, ezzel leszedve magáról és átvállalja a célpontját érő következő melee vagy ranged támadást és 20%-kal csökkenti a célpontot ért sebzést 6 másodpercre. A képesség lecseréli az Intervenet.

Vigilance: védőurát rak egy szövetséges célpontra, ez 12 másodpercre csökkenti a célpontot ért sebzést 30%-kal. A Vigilance hatása alatt a Taunton nincs CD.

 

Tier6: Bloodbath (AOE) vagy Storm Bolt (Single Target)

Avatar: 24 másodpercre növeli a Warrior által okozott sebzést 20%-kal, illetve megtör minden lekötés és lassítás effectet.

Bloodbath: a következő 12 másodpercben a speciális támadások (nem auto attack) további 30% sebzést okoznak 6 másodperces Bleed formájában. Míg a Bleed effect aktív, az érintett(ek) 50%-kal lassabban mozog(nak).

Storm Bolt: a Warrior hozzávágja fegyverét a célponthoz, ez 125% Weapon sebzést okoz és stunnol 4 másodpercre. Amennyiben a célpont immunis a stunnra a képesség 125% helyett 500% sebzést okoz.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek:
Glyph of Unending Rage
Glyph of Colossus Smash
Glyph of Raging Wind


Másodlagos Glyphek: (nincs semmi fontos)
Glyph of Blazing Trail
Glyph of Burning Anger
Szabadon választott

 

Statok:

 

Strength: elsődleges statunk. Megnöveli sebzésünket valamint a crit sebzés esélyét.

Hit: növeli a támadások találati valószínűségét (melee hit cap 7,5%).

Mastery: X%-kal növeli a Warrior okozta sebzést Enrage alatt.

Haste: növeli a támadási sebességet (dísz).

Crit: növeli ütéseink kritikus sebzését , nagyobb eséllyen Enragelünk.


Stat prioritás:

 

 Hit = Expertise (7,5%) > Critical Strike (min. 30%) > Strength> Mastery > Haste

 

Gem, Enchant:

 

Meta: Reverberating Primal Diamond (strength + 3% crit)
Red: Inscribed Vermilion Onyx (strength + critt)
Yellow: Smooth Sun's Radiance (crit)
Blue: Smooth Sun's Radiance (crit) (az ilyen helyekre nem éri meg kevert gemet rakni)


Shoulders: Greater Tiger Fang Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Critical Strike
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Exceptional Strength / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Super Strength / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Angerhide Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon- Dancing Steel

 

Rota:

 

A Stancek megváltoztak, így már csak a Rage termelés szempontjából van szerepük, alapesetben Battle Stance kell (ekkor a képességek termelnek Raget), ha a Warrior komolyabb sebzésnek van kitéve, akkor Berserker Stance kell (ekkor az elszenvedett sebzés termeli a Raget).

 

Single Target Prioritás:

 

Az idő, míg a Colossus Smash Debuffja fent van a targeten fix, tehát sehogy sem nyújthatjuk el. Éppen ezért mindig meg kell várnunk, hogy leessen a Debuffja mielőtt újra használnánk.

A Colossus Smasht olyan gyakran kell használni, ahogy a CD engedi. A továbbiakban ez határozza meg a rota-t.

 

Ha VAN fent Colossus Smash

 

Ha NINCS fent Colossus Smash

~

Storm Bolt - amennyire a CD engedi

  ~

Heroic Strike - hogy ne érjük el a maximum Raget

~

Raging Blow - (ha 2 Chargeon van)

  ~

Bloodthirst - amennyire a CD engedi

~

Heroic Strike - amikor csak lehet

 

  ~

Dragon Roar - amennyire a CD engedi (érdemes bevárni egy trinketet vagy weapon enchantot)

~

Bloodthirst - ha 1 vagy 2 Raging Blow Chargeunk van

  ~

Raging Blow - csak ésszel, hogy 1 stack mindig maradjon

~

Raging Blow - amikor a Bloodthirst nem elérhető

  ~

Wild Strike - kizárólag mikor van aktív Bloodsurge

~

Wild Strike - ha a Bloodthirst és Raging Blow nem elérhető

  ~

Battle Shout - Rage szerzésre

a Berserker Rage használata 1 stack Raging Blowot ad

Skull Bannert és Recklessnesst egyszerre toljuk el Burstnél, majd a továbbiakban trinketproccok mellé


Multi Targetre:

 

~

Bladestorm - amennyire a CD engedi

~

Colossus Smash - amennyire a CD engedi

~

Bloodthirst - amilyen gyakran csak a CD engedi

~

Cleave - kizárólag 3 vagy kevesebb célpontnál kell használni

~

Whirlwind - használata Meat Cleavert rak fel, aminek hatására a Raging Blow AOE lesz (3x stackelhető fel)

~

Raging Blow - kizárólag akkor, ha van aktív Meat Cleaver

 

 

Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

 

>>> Fury Warrior DPS Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

 

........................................Protection Warrior......................................

 

Alapvető változások:

Shield Barrier képében új, gyakran használható DefCD-t kap, ami Absorbot pakol rá az Attack Powerje függvényében.

 

Talent:

 

Tier1: Double Time


Juggernaut: a Charge 20 másodperc helyett 12 másodperc alatt tölt vissza.

Double Time: a Charge egymás után 2x használható, 1-1 stack 20 másodperc alatt tölt vissza.

Warbringer: a Charge 4 másodpercre leköti a célpontot és 50%-kal lassítja a mozgási sebességét a következő 15 másodpercre.

 

Tier2: Enraged Regeneration

Enraged Regeneration: aktiváláskor azonnal visszatölt 10% HP-t majd a következő 5 másodperc alatt további 10%-ot. A képesség Stunn alatt használható. Enrage alatt a heal duplázódik.

Second Wind: 35% HP alatt aktiválódik és folyamatosan 3% HP-t tölt vissza 1 másodpercenként.

Impending Victory: Instant támadás, ami kis sebzést okot és visszatölt 20% HP-t. Ha a Warrior szintjéhez közel állót öl meg, akkor a képesség azonnal visszatölt. A képesség lecseréli a Victory Rusht.

 

Tier3: Piercing Howl vagy Disrupting Shout (első, ha AOE lassítás kell, második, ha AOE szakítás)

Staggering Shout: üvöltés, ami minden 20 yardon belüli lassított célpontot 5 másodpercre leköt. A sebzés megtörheti a lekötést.

Piercing Howl: üvöltés, ami lelassít minden 15 yardon belüli embert 50%-kal 15 másodpercre.

Disrupting Shout: üvöltés, ami megszakít minden spellt 10 yardon belül és 4 másodpercig akadályozza továbbiak indítását. Ez a képesség és a Pummel 15 másodperces CD-n osztoznak.

 

Tier4:Dragon Roar

Bladestorm: 6 másodpercig tartó AOE támadás, ami 180% Weapon sebzést okoz 1 másodpercenként mindenkinek 8 yardon belül. Bladestorm alatt a Warriornál továbbra is működik a Parry, Dodge és Block, továbbá immunis a lassításokkal szemben. Azonban Bladestorm alatt csak Shout képességeket használhat.

Shockwave: a Warrior Shockhullámot lő maga elé, ez közepes sebzést okoz és 4 másodpercre stunnol mindenkit a Warrior előtt 10 yardon belül. Ha a képesség 3 vagy több célpontot talál el, akkor 20 másodperc CD-t szed le a Shockwaveről.

Dragon Roar: üvöltés, ami komolyabb sebzést okoz mindenkinek 8 yardon belül, és 0,5 másodpercre stunnol. A Dragon Roar mindig crittel és teljesen átüti az armort.

 

Tier5: Vigilance

Mass Spell Reflection: visszaveri a következő spellt, ami a Warriort vagy a 20 yardon belül lévő csapattársait érné a következő 5 másodpercben.

Safeguard: a képességgel a Warrior egy közeli szövetségeséhez rohan, ezzel leszedve magáról és átvállalja a célpontját érő következő melee vagy ranged támadást és 20%-kal csökkenti a célpontot ért sebzést 6 másodpercre. A képesség lecseréli az Intervenet.

Vigilance: védőurát rak egy szövetséges célpontra, ez 12 másodpercre csökkenti a célpontot ért sebzést 30%-kal. A Vigilance hatása alatt a Taunton nincs CD.

 

Tier6: Bloodbath

Avatar: 24 másodpercre növeli a Warrior által okozott sebzést 20%-kal, illetve megtör minden lekötés és lassítás effectet.

Bloodbath: a következő 12 másodpercben a speciális támadások (nem auto attack) további 30% sebzést okoznak 6 másodperces Bleed formájában. Míg a Bleed effect aktív, az érintett(ek) 50%-kal lassabban mozog(nak).

Storm Bolt: a Warrior hozzávágja fegyverét a célponthoz, ez 125% Weapon sebzést okoz és stunnol 4 másodpercre. Amennyiben a célpont immunis a stunnra a képesség 125% helyett 500% sebzést okoz.

 

Glyph:

 

Elsődleges Glyphek:
Glyph of Unending Rage
Glyph of Heavy Repercussions
Glyph of Hold the Line

Másodlagos Glyphek: (nincs semmi fontos)
Glyph of Blazing Trail
Szabadon választott
Szabadon választott

 

Statok:

 

Parry: elsődleges statunk. Megnöveli az eltérítés esélyét.

Stamina: másodlagos statunk. A HP-tt növeli.

Strength: mondjuk, hogy harmadlagos statunk. Vengeance nélkül ettől függ a támadások erőssége.

Hit: növeli a támadások találati valószínűségét (melee hit cap 7,5%).

Mastery: X%-kal növeli a "kritikus blokk" esélyét.

Haste: növeli a támadási sebességet (dísz).

Crit: növeli a Rage generálódását.


Stat prioritás:

Itt geartől függően 2 opció van:

 

Kis Gearben:

 Hit (7,5%) > Mastery > Parry > Crit - (meg tudjuk tartani az addoakt és a healek sem szakadnak meg)

 

Nagy Gearben:

 Stamina > Hit (7,5%) > Parry > Crit > Mastery

 

Gem, Enchant:

Ezt szintén kis- illetve nagy gearre bontható:

 

Kis Gearben:

Meta: Effulgent Primal Diamond (stamina + spell damage csökkentés)
Red: Fine Vermilion Onyx (mastery + parry)
Yellow: Fractured Sun's Radiance (mastery)
Blue: Puissant Wild Jade (stamina + mastery)


Shoulders: Greater Ox Horn Inscription
Back: Enchant Cloak- Greater Protection
Chest: Enchant Chest- Superior Stamina
Wrists: Enchant Bracer- Major Dodge / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Expertise / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Ironscale Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon - Windsong vagy Enchant Weapon - Colossus

Off- Hand: Enchant Shield - Greater Parry

 

 

Nagy Gearben:

Meta: Austere Primal Diamond (stamina + armor value)
Red: Defender's Imperial Amethyst (parry+stamina)
Yellow: Regal Wild Jade (dodge +stamina)
Blue: Solid River's Heart (stamina)


Shoulders: Greater Ox Horn Inscription
Back: Enchant Cloak- Greater Protection
Chest: Enchant Chest- Superior Stamina
Wrists: Enchant Bracer- Major Dodge / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Expertise / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Ironscale Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon - Windsong

Off- Hand: Enchant Shield - Greater Parry

 

Rota:

 

Mivel Tankról beszélünk, így konkrét rotát nagyon nem lehet írni, de szituációtól függően eltér a tankolás módja.

 

Rage generálás:

~

Shield Slamet rage generálásra alkalmazzuk vagy dispellezésre ha kell

~

A Revenge a kapott támadásokból veri vissza a sebzést a Vengeancel scalel

~

Berserker Rage rage generálsra alkalmazzuk

Túlélés, ha nincs Vengeance:

~

Demoralizing Shout cdröl cdre mehet a bossra vagy addokra 20%al redukálja damaget

~

Thunder Clap a Physical damaget redukálja 10%kal

Túlélés, ha van Vengeance:

~

Shield Slam és Revenge által termelt Rageből fogjuk nyomni a Shield Barriert és a Shield Blockot

~

Ha a bossfight inkább spelles akkor a Shield Barriert tesszük fel minél nagyobb Vengeancen.

~

Ha boss inkább Physical damaget oszt ki akkor a Shield Blockot érdemes eltolni mert 100%kal növeli a block esélyét

~

Fillernek lehet használni Devastatet és Heroic Strikeot, de elenyésző mennyiségű sebzést tolnak

Komolyabb sebzés esetén használható DefCD-k:

~

A Shield Wall 12 secre fix damage csökkentést nyújt, méghozzá nem is keveset

~

A Rallying Cry 30% + HPt ad mindenkinek, ezt inkább a raidet érintő aoe sebzések ellen vessük be

~

A Last Stand nekünk ad + 30% HPt, ami elveszik mikor lejár a spell

~

Demoralizing Banner 15 secre minden 30 yardon belüli ellenség sebzését csökkenti 10%kal

Ezeket a képességeket lehet egyben is használni, de sokkal jobb ha beosztjuk őket


 

Gearing Up (item fejlődése):

 

A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.

>>> Protection Warrior Tank Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

By Baktalo, Ezwarb

 
 
Forgotten Society (c) 2016